ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Memory, Subjectivity and Independent Chinese Cinema

دانلود کتاب حافظه، ذهنیت و سینمای مستقل چین

Memory, Subjectivity and Independent Chinese Cinema

مشخصات کتاب

Memory, Subjectivity and Independent Chinese Cinema

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Edinburgh Studies in East Asian Film EUP 
ISBN (شابک) : 0748692339, 9780748692330 
ناشر: Edinburgh University Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 265 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حافظه، ذهنیت و سینمای مستقل چین: هنرهای نمایشی، رقص، کارگردانان فردی، جادو و توهم، مرجع، تئاتر، هنر و عکاسی، تاریخ و نقد، فیلم، طنز و سرگرمی، مرجع، فیلم، طنز و سرگرمی، مرجع، ویدئو، فیلم، طنز و سرگرمی، فیلم‌ها، طنز و سرگرمی، مرجع، سالنامه‌ها و سالنامه‌ها، اطلس‌ها و نقشه‌ها، مشاغل، کاتالوگ‌ها و فهرست‌های راهنما، راهنمای مصرف‌کننده، لغت‌نامه‌ها و اصطلاح‌نامه‌ها، دایره‌المعارف‌ها و راهنمای موضوعی، انگلیسی به‌عنوان زبان دوم، آداب معاشرت، مطالعه مجدد زبان‌های خارجی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Memory, Subjectivity and Independent Chinese Cinema به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حافظه، ذهنیت و سینمای مستقل چین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حافظه، ذهنیت و سینمای مستقل چین

حافظه، ذهنیت و سینمای مستقل چین یک بررسی تاریخی آگاهانه از آثار تصویر متحرک مستقل ساخته شده بین سال‌های 1990 و 2010 در چین ارائه می‌کند. این کتاب با نمایش یک شیوه شخصی در حال تکامل از روایت حافظه، مستندسازی واقعیت، و ثبت ذهنیت در بیش از شانزده اثر منتخب از فیلم روایی و مستند گرفته تا ویدیوی تجربی و رسانه دیجیتال (حتی از جمله یک نمایشنامه آوانگارد چند رسانه ای)، پرتره ای تحریک آمیز ارائه می کند. فیلمسازان مستقل به‌عنوان گروهی خاص دردناک و در عین حال فعال از سوژه‌های تاریخی دوران گذار و پساسوسیالیستی. وانگ از طریق بررسی پیوسته مفاهیم فرهنگی و سینمایی از جمله آگاهی تاریخی، حافظه شخصی، روایت، اجرا، سوبژکتیویته، فضایی و بدن، روایتی انتقادی از شکل‌گیری یک آگاهی فرهنگی منحصربفرد پسا سوسیالیستی می‌بافد که سینما و رسانه مستقل را قادر می‌سازد. تبدیل شدن به مجرای بسیار مهم و مؤثر برای تفکر تاریخی در چین معاصر.

مدیرانی مانند ژانگ ییمو، چن کایگه، جیا ژانگکه، جیانگ ون، لو یه، منگ جینگهوی، وانگ بینگ، وانگ گوانگلی، دوان جین‌چوان، کوی زین، شی تو و تانگ دانهونگ، این خواندن کتاب برای همه دانشجویان و دانش پژوهان در فیلم چینی ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Memory, Subjectivity and Independent Chinese Cinema provides a historically informed examination of independent moving image works made between 1990 and 2010 in China. Showcasing an evolving personal mode of narrating memory, documenting reality, and inscribing subjectivity in over sixteen selected works that range from narrative film and documentary to experimental video and digital media (even including a multimedia avant-garde play), this book presents a provocative portrait of the independent filmmakers as a peculiarly pained yet active group of historical subjects of the transitional, post-socialist era. Through a connected investigation of cultural and cinematic concepts including historical consciousness, personal memory, narrative, performance, subjectivity, spatiality, and the body, Wang weaves a critical narrative of the formation of a unique post-socialist cultural consciousness that enables independent cinema and media to become a highly significant and effective conduit for historical thinking in contemporary China.

Covering directors such as Zhang Yimou, Chen Kaige, Jia Zhangke, Jiang Wen, Lou Ye, Meng Jinghui, Wang Bing, Wang Guangli, Duan Jinchuan, Cui Zi’en, Shi Tou, and Tang Danhong, this book is essential reading for all students and scholars in Chinese film.





نظرات کاربران