دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Ian I. Mitroff, Lindan B. Hill, Can M. Alpaslan (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9781349481101, 9781137386045 ناشر: Palgrave Macmillan US سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 189 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Rethinking the Education Mess: A Systems Approach to Education Reform به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاندیشی به آشفتگی آموزش: رویکردی سیستمی به اصلاح آموزش و پرورش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با استفاده از نوعی تفکر سیستمی، آموزش K-12 را به عنوان یک سیستم پیچیده و "به هم ریخته" تجزیه و تحلیل می کند که باید به طور کلی مورد بررسی قرار گیرد و مجموعه ای از اکتشافات را برای کمک به افراد درگیر در آشفتگی آموزش برای بهبود سیستم به عنوان یک کل ارائه می دهد. .
Using a form of systems thinking, this book analyzes K-12 education as a complex, "messy" system that must be tackled as a whole and provides a series of heuristics to help those involved in the education mess to improve the system as a whole.
Front Matter....Pages i-xvi
Introduction—TEM, The Education Mess....Pages 1-9
What Is a System and What Is a Mess?....Pages 10-27
The Psychology and Philosophy of Inquiry, Philosophical Psychology, and Psychological Philosophy....Pages 28-48
The Charter School Mess, A Messy Systems View....Pages 49-60
The Charter Schools of the Future—Possible Designs....Pages 61-70
Hiding in Plain Sight: Education Reform in Indiana....Pages 71-86
General Heuristics for Coping with The Education Mess....Pages 87-100
Waiting for Wilberforce—Making Sense of and Coping with the Tragic and Senseless....Pages 101-135
Crisis Management—An Imperative For Schools....Pages 136-155
Epilogue....Pages 156-160
Back Matter....Pages 161-172