ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Palgrave Handbook of Critical Thinking in Higher Education

دانلود کتاب کتاب راهنمای پالگریو تفکر انتقادی در آموزش عالی

The Palgrave Handbook of Critical Thinking in Higher Education

مشخصات کتاب

The Palgrave Handbook of Critical Thinking in Higher Education

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349478125, 9781137378057 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 628 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتاب راهنمای پالگریو تفکر انتقادی در آموزش عالی: آموزش عالی، فلسفه تعلیم و تربیت، علوم اجتماعی، عمومی، علوم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The Palgrave Handbook of Critical Thinking in Higher Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای پالگریو تفکر انتقادی در آموزش عالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای پالگریو تفکر انتقادی در آموزش عالی

کتاب راهنمای تفکر انتقادی در آموزش عالی پالگریو خلاصه ای واحد در مورد ماهیت، عملکرد و کاربردهای تفکر انتقادی ارائه می دهد. این کتاب کار محققان برتر در مورد تفکر انتقادی در سراسر جهان را گرد هم می‌آورد و سؤالات تعریف، آموزش، برنامه درسی، ارزیابی، تحقیق، سیاست و کاربرد را پوشش می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Palgrave Handbook of Critical Thinking in Higher Education provides a single compendium on the nature, function, and applications of critical thinking. This book brings together the work of top researchers on critical thinking worldwide, covering questions of definition, pedagogy, curriculum, assessment, research, policy, and application.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-25
Front Matter....Pages 27-29
Critical Thinking: A Streamlined Conception....Pages 31-47
Critical Thinking and/or Argumentation in Higher Education....Pages 49-62
A Curriculum for Critical Being....Pages 63-76
Willingness to Inquire: The Cardinal Critical Thinking Virtue....Pages 77-87
Front Matter....Pages 89-91
Teaching Critical Thinking: An Operational Framework....Pages 93-105
Teaching Critical Thinking for Lifelong Learning....Pages 107-121
Teaching Critical Thinking as Inquiry....Pages 123-138
Debate’s Relationship to Critical Thinking....Pages 139-151
Thick Critical Thinking: Toward a New Classroom Pedagogy....Pages 153-168
A Disciplined Approach to Critical Thinking....Pages 169-182
Using Argument Mapping to Improve Critical Thinking Skills....Pages 183-192
Front Matter....Pages 193-196
The Relationship between Self-Regulation, Personal Epistemology, and Becoming a “Critical Thinker”: Implications for Pedagogy....Pages 197-212
Using Argument Diagramming to Teach Critical Thinking in a First-Year Writing Course....Pages 213-232
Virtue and Inquiry: Bridging the Transfer Gap....Pages 233-245
Proposition Testing: A Strategy to Develop Critical Thinking for Essay Writing....Pages 247-263
Conditions for Criticality in Doctoral Education: A Creative Concern....Pages 265-282
The Effectiveness of Instruction in Critical Thinking....Pages 283-294
Front Matter....Pages 295-297
Do Students from Different Cultures Think Differently about Critical and Other Thinking Skills?....Pages 299-316
Critical Thinking through a Multicultural Lens: Cultural Challenges of Teaching Critical Thinking....Pages 317-334
Front Matter....Pages 295-297
Cultural Variance, Critical Thinking, and Indigenous Knowledges: Exploring a Both-Ways Approach....Pages 335-350
Critical Thinking Education with Chinese Characteristics....Pages 351-368
Front Matter....Pages 369-371
Metacognitive Education: Going beyond Critical Thinking....Pages 373-389
Applying Cognitive Science to Critical Thinking among Higher Education Students....Pages 391-407
Metacognition and Critical Thinking: Some Pedagogical Imperatives....Pages 409-426
Front Matter....Pages 427-429
Critical Thinking in Professional Accounting Practice: Conceptions of Employers and Practitioners....Pages 431-456
Critical Thinking for Future Practice: Learning to Question....Pages 457-474
Criticality in Osteopathic Medicine: Exploring the Relationship between Critical Thinking and Clinical Reasoning....Pages 475-490
Making Critical Thinking Visible in Undergraduates’ Experiences of Scientific Research....Pages 491-508
Using Social Media to Enhance Critical Thinking: Crossing Socio-Educational Divides....Pages 509-523
Front Matter....Pages 525-528
Speaking Truth to Power: Teaching Critical Thinking in the Critical Theory Tradition....Pages 529-543
Stumbling over the First Hurdle? Exploring Notions of Critical Citizenship....Pages 545-558
Critical Pedagogy: Critical Thinking as a Social Practice....Pages 559-572
The Knowledge Practices of Critical Thinking....Pages 573-591
Critical Thinking for Educated Citizenship....Pages 593-603
Back Matter....Pages 605-636




نظرات کاربران