ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Genomic selection in animals

دانلود کتاب انتخاب ژنومی در حیوانات

Genomic selection in animals

مشخصات کتاب

Genomic selection in animals

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781119213628, 1119213622 
ناشر: John Wiley & Sons Inc 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 192 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Genomic selection in animals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انتخاب ژنومی در حیوانات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انتخاب ژنومی در حیوانات

زمینه انتخاب کل ژنوم به سرعت به روش اصلاح نژادی در آینده تبدیل شده است. از آنجایی که تلاش‌ها برای نقشه‌برداری طیف گسترده‌ای از ژنوم‌های حیوانات بالغ شده‌اند و ژنوم‌های حیوانی کامل در حال حاضر برای بسیاری از دانشمندان و پرورش‌دهندگان حیوانات در دسترس است، به دنبال استفاده از این تکنیک‌ها در تولید دام هستند. انتخاب ژنومی در حیوانات با ارائه یک بررسی جامع و آینده‌نگر از ژنومیک حیوانات، انتخاب ژنومی را در انواع گونه‌های مهم اقتصادی از جمله گاو، خوک و طیور پوشش می‌دهد. مبانی تاریخی انتخاب ژنومی با فصل هایی دنبال می شود که تکنیک های فعلی را بررسی و ارزیابی می کند. فصل پایانی به آینده و آنچه در آینده در پیش است با گسترش گسترده تر استفاده از انتخاب ژنومی می پردازد. یک خلاصه مختصر و مفید از این رشته توسط یکی از محققان برجسته جهان، انتخاب ژنومی در حیوانات، شکاف مهمی را در ادبیات اصلاح نژاد حیوانات و ژنومیک پر می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The field of whole genome selection has quickly developed into the breeding methodology of the future. As efforts to map a wide variety of animal genomes have matured and full animal genomes are now available for many animal scientists and breeders are looking to apply these techniques to livestock production. Providing a comprehensive, forward-looking review of animal genomics, Genomic Selection in Animals provides coverage of genomic selection in a variety of economically important species including cattle, swine, and poultry. The historical foundations of genomic selection are followed by chapters that review and assess current techniques. The final chapter looks toward the future and what lies ahead for field as application of genomic selection becomes more widespread. A concise, useful summary of the field by one of the world\'s leading researchers, Genomic Selection in Animals fills an important gap in the literature of animal breeding and genomics.





نظرات کاربران