ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Real Sound Synthesis for Interactive Applications

دانلود کتاب سنتز صدای واقعی برای برنامه های کاربردی تعاملی

Real Sound Synthesis for Interactive Applications

مشخصات کتاب

Real Sound Synthesis for Interactive Applications

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781498765466, 9781138428119 
ناشر: A K Peters/CRC Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 269 
زبان:  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 101 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سنتز صدای واقعی برای برنامه های کاربردی تعاملی: هنر، بازی و انیمیشن، بازی، صدا، صدا برای رسانه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Real Sound Synthesis for Interactive Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سنتز صدای واقعی برای برنامه های کاربردی تعاملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سنتز صدای واقعی برای برنامه های کاربردی تعاملی



محیط‌های مجازی مانند بازی‌ها و فیلم‌های متحرک و \"واقعی\" به جلوه‌های صوتی واقعی نیاز دارند که می‌توانند با ترکیب کامپیوتری ادغام شوند. این کتاب بر مدل‌سازی فیزیکی صدا تأکید دارد و بر جلوه‌های صوتی تعاملی در دنیای واقعی تمرکز دارد. این برای توسعه دهندگان بازی، برنامه نویسان گرافیک، توسعه دهندگان سیستم های واقعیت مجازی و traini

در نظر گرفته شده است

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Virtual environments such as games and animated and "real" movies require realistic sound effects that can be integrated by computer synthesis. The book emphasizes physical modeling of sound and focuses on real-world interactive sound effects. It is intended for game developers, graphics programmers, developers of virtual reality systems and traini





نظرات کاربران