دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2nd ed
نویسندگان: Bacal. Robert
سری: Perfect phrases series
ISBN (شابک) : 9780071759298, 0071745068
ناشر: McGraw-Hill
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 257
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Perfect phrases for customer service : hundreds of ready-to-use phrases for handling any customer service situation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها عبارت آماده برای استفاده برای رسیدگی به هر موقعیت خدمات مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
عبارت مناسب برای هر موقعیتی. . . هر بار شما آن را میلیون ها بار شنیده اید: "همیشه حق با مشتری است." اما بیایید با آن روبرو شویم - گاهی اوقات مشتری اطلاعات نادرست، گیج یا کاملاً دشوار است. توانایی رسیدگی به چنین مشتریانی چیزی است که یک حرفه ای جدی را از یک کارمند معمولی جدا می کند. عبارت Perfect Phrases for Customer Service، ویرایش دوم، زبانی را که برای موقعیتهای روزمره خدمات مشتری نیاز دارید ارائه میکند - و شامل تکنیکهای ساده و مؤثری است که میتواند به شما کمک کند حتی سختترین نیازهای مشتری را برآورده کنید. تسلط بر موثرترین کلمات و عبارات برای: خنثی کردن شرایط بد قبل از بدتر شدن آنها رسیدگی به شکایات با حوصله و حرفه ای رضایت مشتریان و افزایش فروش ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان مهم
THE RIGHT PHRASE FOR EVERY SITUATION . . . EVERY TIME You've heard it a million times: "The customer is always right." But let’s face it--sometimes the customer is misinformed, confused, or downright difficult. The ability to handle such customers is what separates the serious professional from the average employee. Perfect Phrases for Customer Service, second edition, provides the language you need for everyday customer service situations--and includes simple, effective techniques that can help you meet even the most demanding customer needs. Master the most effective words and phrases for: Defusing bad situations before they get worse Handling complaints patiently and professionally Satisfying customers and increasing sales Building long-term relationships with important customers