ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Turn Left at Orion: A Hundred Night Sky Objects to See in a Small Telescope - and How to Find Them

دانلود کتاب به سمت چپ در Orion بپیچید: اشیاء آسمان صدها شب برای دیدن در یک تلسکوپ کوچک - و چگونه می توان آنها را پیدا کرد

Turn Left at Orion: A Hundred Night Sky Objects to See in a Small Telescope - and How to Find Them

مشخصات کتاب

Turn Left at Orion: A Hundred Night Sky Objects to See in a Small Telescope - and How to Find Them

ویرایش: 3 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521781906, 9780521781909 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 227 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Turn Left at Orion: A Hundred Night Sky Objects to See in a Small Telescope - and How to Find Them به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به سمت چپ در Orion بپیچید: اشیاء آسمان صدها شب برای دیدن در یک تلسکوپ کوچک - و چگونه می توان آنها را پیدا کرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به سمت چپ در Orion بپیچید: اشیاء آسمان صدها شب برای دیدن در یک تلسکوپ کوچک - و چگونه می توان آنها را پیدا کرد

کتاب راهنمای فوق‌العاده‌ای که در Bookwatch به‌عنوان «کتاب مقدس» ستاره‌شناس خانگی توصیف شده است، گردش به چپ در شکارچی، تمام اطلاعاتی را که اخترشناسان آماتور برای شروع ماه، سیارات و مجموعه‌ای از اجرام آسمانی نیاز دارند، ارائه می‌کند. نمودارهای فرمت بزرگ این اجرام را دقیقاً همانطور که در یک تلسکوپ کوچک ظاهر می شوند نشان می دهد و برای هر جسم اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی دانش نجومی ما وجود دارد. این نسخه جدید که اصلاح و به روز شده است، شامل فصلی با ده گسترش جدید است که اجرام دیدنی اعماق آسمان را که از نیمکره جنوبی قابل مشاهده هستند، و نکاتی در مورد مشاهده گذرهای آینده زهره را توصیف می کند. همچنین تلسکوپ های دابسونی را با نکاتی در مورد استفاده از رایانه های شخصی و اینترنت به عنوان کمکی برای برنامه ریزی یک جلسه رصدی مورد بحث قرار می دهد. همچنین در این نسخه جدید، شکل‌های \"Guidepost\" در ابتدای هر فصل طراحی شده‌اند که به خوانندگان اجازه می‌دهد تا نمای سه‌بعدی از گنبد آسمان را تجسم کنند. طرح بندی اشیاء فصلی بازطراحی شده که فضای بیشتری را برای نمودارهای چشم غیر مسلح فراهم می کند. گسترش جدیدی بر روی ستاره های دوتایی در نزدیکی بوتس به Spring اضافه شده است که جایگزین گسترش \"Shrinking Double\" شده است. و یک جدول منحصر به فرد \"When and Where to Look\" به صفحه آخر اضافه شده است. برخلاف بسیاری از راهنماهای آسمان شب، این کتاب به طور خاص برای رصدگران با استفاده از تلسکوپ های کوچک نوشته شده است. واضح و آسان برای استفاده، این کتاب جذاب برای تماشاگران آسمان در تمام سنین و پیشینه ها جذاب خواهد بود. هیچ دانش قبلی از نجوم مورد نیاز نیست.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A superb guidebook described in Bookwatch as 'the home astronomer's "bible"', Turn Left at Orion provides all the information beginning amateur astronomers need to observe the Moon, the planets and a whole host of celestial objects. Large format diagrams show these objects exactly as they appear in a small telescope and for each object there is information on the current state of our astronomical knowledge. Revised and updated, this new edition contains a chapter with ten new spreads describing spectacular deep sky objects visible from the southern hemisphere, and tips on observing the upcoming transits of Venus. It also discusses Dobsonian telescopes, with hints on using personal computers and the Internet as aids for planning an observing session. Also new to this edition are redrawn "Guidepost" figures at the beginning of each season chapter that allow readers to visualize a three-dimensional view of the sky's dome; redesigned seasonal object layouts that provide more space for the naked-eye charts; a new spread on double stars near Boötes has been added to Spring, replacing the "Shrinking Double" spread; and a unique "When and Where to Look" table has been added to the last page, among other new features. Unlike many guides to the night sky, this book is specifically written for observers using small telescopes. Clear and easy to use, this fascinating book will appeal to skywatchers of all ages and backgrounds. No previous knowledge of astronomy is needed.



فهرست مطالب

Content: Cover
Title
Copyright
Contents
How Do You Get to Albireo?
How to Use This Book
The Moon
The Planets
Seasonal Objects: Winter
Seasonal Objects: Spring
Seasonal Objects: Summer
Seasonal Objects: Autumn
Southern Hemisphere Objects
How to Run a Telescope
Where Do You Go From Here?
Glossary
Index
Acknowledgments.




نظرات کاربران