دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Arjan de Haan (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349283392, 1121131131
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 236
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازیابی سیاست اجتماعی: جهانی شدن، طرد اجتماعی و راهبردهای جدید کاهش فقر: اقتصاد توسعه، سیاست اجتماعی، جهانی شدن، فقر، کمک و توسعه
در صورت تبدیل فایل کتاب Reclaiming Social Policy: Globalization, Social Exclusion and New Poverty Reduction Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازیابی سیاست اجتماعی: جهانی شدن، طرد اجتماعی و راهبردهای جدید کاهش فقر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب اهمیت سیاستهای اجتماعی در شکلدهی به رفاه و مبارزه با محرومیت را مجدداً ارزیابی میکند و درک چگونگی شکلگیری این سیاستها را در جهانی در حال جهانی شدن افزایش میدهد. بر وابستگی به بافت و مسیر الگوها و سیاستهای شمول و طرد تأکید میکند و چارچوبی برای حمایت از سیاستگذاری اجتماعی فراهم میکند.
This book re-evaluates the importance of social policies in shaping well-being and combating exclusion, and enhances understanding of how these policies are formed in a globalizing world. It emphasises the context- and path-dependence of patterns and policies of inclusion and exclusion, and provides a framework for supporting social policy making.
Front Matter....Pages i-liv
Front Matter....Pages 1-1
From Competitive Identity to Governmental Social Responsibility: Place ‘Brand’ in an Interconnected World....Pages 3-11
Imagined Identities of Existing Cities: The Reputation Game....Pages 12-24
Why Brand the Future with the Past? The Roles of Heritage in the Construction and Promotion of Place Brand Reputations....Pages 25-38
History Matters: The Path Dependency of Place Brands....Pages 39-46
Beyond the Fringe: Creativity and the City....Pages 47-59
Front Matter....Pages 61-61
The Anholt—GfK Roper Nation Brands IndexSM: Navigating the Changing World....Pages 63-76
Country RepTrak™: A Standardized Measure of Country Reputation....Pages 77-91
The FutureBrand Country Brand Index....Pages 92-101
The East West Nation Brand Perception Indexes and Reports: Perception Measurement and Nation Branding....Pages 102-111
The Global Peace Index....Pages 112-129
Front Matter....Pages 131-131
Blessing or Burden: Do Major Sport Events Hosted by Developing Countries Have an Impact on Reputation? A Case Study of the 2010 FIFA World Cup™ in South Africa....Pages 133-146
Using University Ranking Systems to Build Nation Brand Reputation....Pages 147-154
Putting Greece on the Map: The Use of Cognitive Causal Mapping for Destination Management....Pages 155-164
Place Marketing and Experience of Place in a Virtual Environment: An Empirical Analysis of the Importance of Hedonic Meaning....Pages 165-176
Strengthening Brand America’s Reputation Through Cooperation....Pages 177-185
Back Matter....Pages 186-213