ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Science et champ akashique

دانلود کتاب علم و حوزه آکاشیک

Science et champ akashique

مشخصات کتاب

Science et champ akashique

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Science et holisme 
ISBN (شابک) : 9782920987975, 2896260404 
ناشر: Ariane 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 265 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Science et champ akashique به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب علم و حوزه آکاشیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب علم و حوزه آکاشیک

عرفا و حکما از دیرباز می دانستند که میدان کیهانی همه چیز در اعماق واقعیت وجود دارد، میدانی که اطلاعات را ذخیره و منتقل می کند. این میدان به «میدان آکاشیک» معروف است. اکتشافات اخیر در فیزیک کوانتومی نشان می دهد که این واقعی است و معادل آن در میدان نقطه صفر است که زیربنای فضا است. این میدان شامل دریای ظریفی از انرژی های در حال نوسان است که همه چیز از آن بیرون می آید: اتم ها، کهکشان ها، ستارگان، سیارات، موجودات زنده و حتی آگاهی. این میدان نقطه صفر یا میدان A، حافظه ثابت و ابدی کیهان است. داده‌های هر چیزی که تا به حال روی زمین و در کیهان اتفاق افتاده را در خود نگه می‌دارد و آن را با هر چیزی که قرار است رخ دهد مرتبط می‌کند. در این کتاب، فیلسوف و دانشمند اروین لازلو جوهر این حوزه اطلاعاتی را به زبانی روشن و قابل دسترس برای همه به ما منتقل می کند. به لطف دنیای علم، عمیق‌ترین شهود ما را در رابطه با هماهنگی یکپارچه بزرگ جهان، و این، توسط نظریه همه چیز، تأیید می‌کند. همانطور که فیلسوف ویلیام جیمز می گوید: "ما مانند جزایری در دریا هستیم که در سطح از هم جدا شده اند اما در زیر به هم متصل هستند" و این چیزی است که در اینجا کشف می کنیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Les mystiques et les sages savent depuis longtemps qu'il existe un champ cosmique reliant tout à tout au plus profond de la réalité, un champ qui conserve et transmet l'information. Ce champ est connu sous le nom de " champ akashique ". De récentes découvertes en physique quantique indiquent que celui-ci est réel et qu'il a son équivalent dans le champ du point zéro qui sous-tend l'espace comme tel. Ce champ consiste en une mer subtile d'énergies fluctuantes à partir desquelles tout émerge : atomes, galaxies, étoiles, planètes, êtres vivants, et même la conscience. Ce champ du point zéro, ou champ A, est la mémoire constante et éternelle de l'univers. Il détient les données de tout ce qui s'est jamais produit sur la Terre et dans le cosmos, et met celles-ci en corrélation avec tout ce qui doit arriver. Dans ce livre, le philosophe et scientifique Ervin Laszlo nous transmet l'essence de ce champ d'information dans un langage clair et accessible à tous. Grâce au monde de la science, il vient confirmer nos plus profondes intuitions en ce qui a trait à la grande harmonie unifiée de l'univers, et ce, par la théorie du tout. Comme le philosophe William James le dit, " nous sommes telles des îles dans la mer dissociées à la surface, mais reliées par le fond ", et c'est ce que nous découvrons ici.





نظرات کاربران