ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Le pari de la culture : Petit éloge de la culture d’entreprise

دانلود کتاب شرط فرهنگ: کمی تمجید از فرهنگ شرکتی

Le pari de la culture : Petit éloge de la culture d’entreprise

مشخصات کتاب

Le pari de la culture : Petit éloge de la culture d’entreprise

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 2212564686, 9782212564686 
ناشر: Eyrolles 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 215 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 60 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرط فرهنگ: کمی تمجید از فرهنگ شرکتی: منابع انسانی، مدیریت و مدیریت، بازرگانی و بورس، موضوعات، کتاب



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Le pari de la culture : Petit éloge de la culture d’entreprise به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شرط فرهنگ: کمی تمجید از فرهنگ شرکتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شرط فرهنگ: کمی تمجید از فرهنگ شرکتی

شتاب رواج بازارهای مالی و تأثیر آن بر مدل‌های حکمرانی و بیوریتم شرکت‌ها، تأثیرات بی‌سابقه‌ای بر «زندگی مشترک» شرکت‌ها در بیست سال گذشته داشته است: بحران بی‌سابقه اعتماد، رد مدل‌های مدیریت از بالا به پایین. انفجار عوامل خطر (استرس، ریسک‌های روانی-اجتماعی، فرسودگی شغلی، شکاف واضح بین مدل گروه‌های بزرگ و شرکت‌های متوسط/SMEها، تغییر پیوند بین شرکت‌ها و نسل Z و غیره). امروزه نه تنها مسئله فرافکنی خود به آینده بلکه ابداع پیوند اجتماعی جدید منسجم با دنیای جدید و «انسان‌های جدید» آن، با هدف تعریف مؤلفه‌های خاص هر شرکت از رابطه اعتماد مطرح است. که او می خواهد تضمین کند. [منبع ویرایشگر]


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

L'accélération de la prégnance des marchés financiers et son influence sur les modèles de gouvernance et de biorythme des entreprises ont eu des incidences sans précédent sur le " vivre ensemble " des entreprises ces vingt dernières années : crise de confiance inédite, rejet des modèles de management top-down, explosion des facteurs de risque (stress, risques psycho-sociaux, burnout, clivage net entre le modèle des grands groupes et celui des ETI/PME, mutation des liens entre entreprise et génération Z ...). Aujourd'hui, il ne s'agit pas seulement de se projeter dans l'avenir mais d'inventer un nouveau lien social cohérent avec le nouveau monde et ses " nouveaux êtres humains ", avec pour objectif de définir les composantes propres à chaque entreprise de la relation de confiance qu'elle veut garantir. [source éditeur]





نظرات کاربران