ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Supremacy: How Industry Leaders Create Growth, Wealth, and Power through Spheres of Influence

دانلود کتاب برتری استراتژیک: چگونه رهبران صنعت از طریق حوزه های نفوذ، رشد، ثروت و قدرت ایجاد می کنند

Strategic Supremacy: How Industry Leaders Create Growth, Wealth, and Power through Spheres of Influence

مشخصات کتاب

Strategic Supremacy: How Industry Leaders Create Growth, Wealth, and Power through Spheres of Influence

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0684871807, 9780684871806 
ناشر: Free Press 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : AZW3 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برتری استراتژیک: چگونه رهبران صنعت از طریق حوزه های نفوذ، رشد، ثروت و قدرت ایجاد می کنند: تاریخچه اقتصادی، اقتصاد، کسب و کار و پول، اقتصاد، بین المللی، کسب و کار و پول، رهبری، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، سیستم ها و برنامه ریزی، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، کارآفرینی و سرمایه گذاری، کارآفرینی و کارآفرینی کوچک برنامه ریزی استراتژیک، فرآیندها و زیرساخت ها، کسب و کار و پول



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Supremacy: How Industry Leaders Create Growth, Wealth, and Power through Spheres of Influence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برتری استراتژیک: چگونه رهبران صنعت از طریق حوزه های نفوذ، رشد، ثروت و قدرت ایجاد می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برتری استراتژیک: چگونه رهبران صنعت از طریق حوزه های نفوذ، رشد، ثروت و قدرت ایجاد می کنند

در «هیپر رقابت»، ریچارد داونی به مدیران استراتژی‌هایی بدون محدودیت برای ایجاد هرج و مرج، در دست گرفتن کنترل صنایع خود و از بین بردن رقبا ارائه داد. اکنون او نشان می‌دهد که چگونه مدیران در شرکت‌های بزرگ و متوسط ​​جهانی می‌توانند از خود در برابر این حملات بیش‌رقابتی دفاع کنند، نوپاهای انقلابی را سرکوب کنند و دنیایی مطلوب برای خود بسازند. در طول تاریخ، قدرت‌های بزرگ قلمرو خود را ساخته و تغییر شکل داده‌اند، انقلاب‌ها را جذب یا منحرف کرده‌اند (که اکثر آنها به هر حال شکست می‌خورند) و روابط خود را با یک هدف اصلی مدیریت کرده‌اند: برتری استراتژیک. در این کتاب D’Aveni نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌های جهانی می‌توانند در دنیای پررقابت به همین شکل عمل کنند. آنها باید مجموعه‌های سنتی را دوباره به زرادخانه‌های رقابتی قدرتمندی تبدیل کنند که او آن را «حوزه‌های مورد علاقه» می‌نامد (مانند دیزنی و میرکو سافت). خنثی کردن اختلالات با استفاده از تاکتیک های ضدانقلابی (آنهیوزر-بوش صنعت میکروبرو را خرید). شامل رقبای هم اندازه باشد (مانند NBC که ABC انجام داد). و بر هنر پیکربندی رقابتی (مانند Proctor & Gamble و Johnson & Johnson) مسلط شوید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In "Hyper-competition", Richard D’Aveni gave managers no-holds-barred strategies to create chaos, seize control of their industries and rout rivals. Now he shows how managers in large and mid-size global companies can defend themselves from these hyper-competitive attacks, squash revolutionary upstarts and fashion a favourable world for themselves. Throughout history, great powers have built and reshaped their territory, absorbed or deflected revolutions (most of which fail anyway) and managed their relations with one overriding aim: strategic supremacy. In this book D’Aveni demonstrates how global corporations can do likewise in a hyper-competitive world. They must reconceptualize traditional portfolios into powerful competitive arsenals he calls "spheres of interest" (like Disney and Mircosoft); douse disruptions using counter-revolutionary tactics (Anheuser-Busch bought the microbrew industry); contain competitors of equal size (like NBC did ABC); and master the art of competitive configuration (like Proctor & Gamble and Johnson & Johnson).





نظرات کاربران