ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب On the Self-Regulation of Behavior

دانلود کتاب در مورد خودتنظیمی رفتار

On the Self-Regulation of Behavior

مشخصات کتاب

On the Self-Regulation of Behavior

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521572045, 9780521572040 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 461 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 30 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب در مورد خودتنظیمی رفتار: شخصیت، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، جنبه های فیزیولوژیکی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانشناسی اجتماعی و تعاملات، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، علم و رفتار، رفتار و رفتار روانشناسی شناختی، علوم رفتاری، علوم و ریاضی، شناختی، روانشناسی، جنبه های فیزیولوژیکی، روانشناسی، روانشناسی اجتماعی و تعاملات، روانشناسی، رفتارگرایی، حرکات، روانشناسی، روانشناسی شناختی، روانشناسی، اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب On the Self-Regulation of Behavior به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در مورد خودتنظیمی رفتار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در مورد خودتنظیمی رفتار

این کتاب توصیفی خواننده پسند از دیدگاهی درباره رفتار انسان است که همه رفتارها را در جهت دستیابی به اهداف می داند. طیف گسترده ای از موضوعات مورد بررسی قرار می گیرند: از اهداف، احساسات، تداوم و تسلیم شدن، زندگی و مردن. هم رفتار انطباقی و هم مشکلات بررسی می شوند. این کتاب ایده‌هایی را که مدت‌ها بخشی از مدل‌های خودتنظیمی بوده‌اند، با ایده‌هایی که اخیراً در روان‌شناسی ظهور کرده‌اند ترکیب می‌کند: سیستم‌های پویا و نظریه فاجعه. همچنین بیانیه نظری را با بحث گسترده در مورد مسائل ترکیب می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is a reader-friendly description of a viewpoint on human behavior which sees all behavior as aimed at attaining goals. A wide variety of topics are treated: ranging from goals, to emotion, to persistence and giving up, to living and dying. Both adaptive behavior and problems are examined. The book blends ideas that have long been part of self-regulation models with ideas that are recently emergent in psychology: dynamic systems and catastrophe theory. It also blends theoretical statement with wide-ranging discussion of issues.





نظرات کاربران