ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Building Information Modeling BIM in Current and Future Practice

دانلود کتاب مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM در عملکرد فعلی و آینده

Building Information Modeling BIM in Current and Future Practice

مشخصات کتاب

Building Information Modeling BIM in Current and Future Practice

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
 
ناشر: John Wiley & Sons 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 430 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Building Information Modeling BIM in Current and Future Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM در عملکرد فعلی و آینده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM در عملکرد فعلی و آینده

آینده روشن و امکانات هیجان انگیز BIM بسیاری از معماران و مهندسان BIM را به عنوان یک نیروی مخرب در نظر می گیرند که نحوه طراحی، ساخت و در نهایت مدیریت یک سازه ساخته شده توسط متخصصان ساختمان را تغییر می دهد. مدل سازی اطلاعات ساختمان: BIM در عملکرد فعلی و آینده، با تاکید بر پیشرفت مداوم در تحقیق، آموزش و عمل BIM، خوانندگان را تشویق می کند تا اختلال را به فرصت تبدیل کنند و آنها را به تجدید نظر در پیش فرض های خود در مورد BIM به چالش می کشد. رهبران فکری از دانشگاه‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای مقالاتی را در مورد پتانسیل BIM برای بهبود محصولات و فرآیندهای طراحی معماری از جمله ساختار و محتوای خود ابزارها نوشتند. این نویسندگان بینش هایی را برای ارزیابی عملکرد فعلی و جهت گیری های تحقیقاتی BIM ارائه می دهند و در مورد آینده آن حدس می زنند. بیست و شش فصل به صورت موضوعی در شش بخش گروه بندی شده اند که موقعیت های مکمل و گاهی اوقات ناسازگار را ارائه می دهند: تفکر طراحی و تجزیه و تحلیل BIM BIM استدلال جامع BIM با حدس و گمان های حرفه ای BIM BIM BIM با هم، این نویسندگان ایده های تحریک کننده ای را در مورد جهت گیری های جدید در مدل سازی اطلاعات ساختمان ارائه می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The bright future and exciting possibilities of BIM Many architects and engineers regard BIM as a disruptive force, changing the way building professionals design, build, and ultimately manage a built structure. With its emphasis on continuing advances in BIM research, teaching, and practice, Building Information Modeling: BIM in Current and Future Practice encourages readers to transform disruption to opportunity and challenges them to reconsider their preconceptions about BIM. Thought leaders from universities and professional practice composed essays exploring BIM’s potential to improve the products and processes of architectural design including the structure and content of the tools themselves. These authors provide insights for assessing the current practice and research directions of BIM and speculate about its future. The twenty-six chapters are thematically grouped in six sections that present complementary and sometimes incompatible positions: Design Thinking and BIM BIM Analytics Comprehensive BIM Reasoning with BIM Professional BIM BIM Speculations Together, these authors provide stimulating ideas regarding new directions in building information modeling.





نظرات کاربران