ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How Green are Electric or Hydrogen-Powered Cars?: Assessing GHG Emissions of Traffic in Spain

دانلود کتاب خودروهای برقی یا هیدروژنی چقدر سبز هستند؟: ارزیابی انتشار گازهای گلخانه ای ترافیک در اسپانیا

How Green are Electric or Hydrogen-Powered Cars?: Assessing GHG Emissions of Traffic in Spain

مشخصات کتاب

How Green are Electric or Hydrogen-Powered Cars?: Assessing GHG Emissions of Traffic in Spain

دسته بندی: حمل و نقل
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: SpringerBriefs in Energy 
ISBN (شابک) : 3319324330, 9783319324333 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 88 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خودروهای برقی یا هیدروژنی چقدر سبز هستند؟: ارزیابی انتشار گازهای گلخانه ای ترافیک در اسپانیا: انرژی های تجدیدپذیر و سبز، حمل و نقل، مدیریت و سیاست تغییر اقلیم، فناوری انرژی، ذخیره انرژی، بهره وری انرژی (شامل ساختمان ها)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب How Green are Electric or Hydrogen-Powered Cars?: Assessing GHG Emissions of Traffic in Spain به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خودروهای برقی یا هیدروژنی چقدر سبز هستند؟: ارزیابی انتشار گازهای گلخانه ای ترافیک در اسپانیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خودروهای برقی یا هیدروژنی چقدر سبز هستند؟: ارزیابی انتشار گازهای گلخانه ای ترافیک در اسپانیا


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که میزان انتشار CO2 با کارکردن خودروها به صورت الکتریکی یا هیدروژن به عنوان سوخت چقدر می تواند کاهش یابد؟ این مختصر با استفاده از مثال ترافیک جاده ای ترکیبی در اسپانیا، پاسخ کمی به این سوال ارائه می دهد. نویسندگان انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) حاصل را برای تولید گاز هیدروژن یا برق مورد نیاز و نصب و نگهداری زیرساخت های لازم محاسبه می کنند. به این ترتیب، آنها می توانند با انتشار گازهای گلخانه ای در وضعیت فعلی خودروهای نفتی مقایسه شوند. با استفاده از سناریوهای مختلف، آنها ارزیابی می‌کنند که خودروهای الکتریکی یا هیدروژنی چقدر «سبزتر» می‌شوند.
روش توصیف‌شده در این خلاصه مقیاس‌پذیر است و به آسانی با کشورهای دیگر سازگار است. بنابراین می توان از آن برای بررسی رویکردهای معقول و توسعه توصیه هایی برای تبدیل استفاده کرد. همانطور که انتظار می رود، نتایج به شدت به سناریوهای تولید برای تولید هیدروژن یا برق بستگی دارد. انتخاب اشتباه حتی می تواند منجر به افزایش انتشار گازهای گلخانه ای شود. انتخاب صحیح نقشه راه به سوی آینده ای پایدارتر و سبزتر از اهمیت بالایی برخوردار است - نتایجی که در این خلاصه توضیح داده شده می تواند به عنوان راهنمای ارزشمند و مفیدی در راه ما باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Have you ever wondered by how much CO2 emissions can be reduced by running cars electrically or with hydrogen as fuel? This Brief provides a quantitative answer to this question using the example of the combined road traffic in Spain. The authors calculate the resulting greenhouse gas (GHG) emissions for the production of hydrogen gas or the required electricity and installing and maintaining the necessary infrastructure. In this way, they can compare with the GHG emissions in the present situation of oil fueled cars. Using different scenarios, they obtain an assessment how much ‘greener’ the electric or hydrogen cars can get.
The method described in this Brief is scalable and readily adaptable to other countries. It can thus be used for investigating sensible approaches and developing recommendations for a conversion. As expected, the results depend strongly on the production scenarios for hydrogen or electricity production. The wrong choice can even result in increased GHG emissions. A proper choice of the roadmap toward a more sustainable and greener future is of greatest importance – the results described in this Brief can serve as a valuable and useful guide on our way.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Introduction....Pages 1-5
Current Figures....Pages 7-12
The Hydrogen Model....Pages 13-54
The Electrical Model....Pages 55-70
Conclusion....Pages 71-74
Back Matter....Pages 75-82




نظرات کاربران