دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: George Stalk
سری:
ISBN (شابک) : 0743253418, 9780743253413
ناشر: Free Press
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رقابت در برابر زمان: رقابت مبتنی بر زمان چگونه بازارهای جهانی را تغییر می دهد: بین المللی، حسابداری، اقتصاد، صادرات و واردات، ارز خارجی، بازاریابی جهانی، کسب و کار و پول، صنعتی، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، مدیریت کیفیت جامع، کنترل و مدیریت کیفیت، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، تحقیقات عملیات، فرآیندها و زیرساخت ها، کسب و کار و پول
در صورت تبدیل فایل کتاب Competing Against Time: How Time-Based Competition is Reshaping Global Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رقابت در برابر زمان: رقابت مبتنی بر زمان چگونه بازارهای جهانی را تغییر می دهد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
امروز، زمان لبه برش است. جورج استالک جونیور و توماس ام هاوت میگویند در حقیقت، زمان معادل پول، بهرهوری، کیفیت و حتی نوآوری است. در این کتاب راهگشا بر اساس ده سال تحقیق، نویسندگان استدلال میکنند که روشهای مدیریت زمان شرکتهای پیشرو - در تولید، توسعه محصول جدید، و در فروش و توزیع - قدرتمندترین منابع جدید مزیت رقابتی را نشان میدهند. نویسندگان با مثالهای دقیق فراوانی از شرکتهایی که استراتژیهای مبتنی بر زمان را به کار گرفتهاند، مانند فدرال اکسپرس، فورد، میلیکن، هوندا، دییر، تویوتا، سان مایکروسیستمز، وال مارت، سیتیکورپ، هارلی دیویدسون و میتسوبیشی توضیح میدهند. دقیقاً چگونه کاهش زمان سپری شده می تواند تفاوت اساسی بین موفقیت و شکست ایجاد کند. زمانی که مشتریان میخواهند آنچه را که میخواهند به آنها بدهید، وگرنه رقبا میخواهند. شرکتهای مبتنی بر زمان نسبت به رقبای پیادهتر خود، تنوع بیشتری از محصولات و خدمات را با هزینههای کمتر و زمان تحویل سریعتر ارائه میکنند. علاوه بر این، نویسندگان نشان میدهند که با تمرکز مجدد سازمانهای خود بر پاسخگویی، شرکتها در مییابند که مفروضات طولانی مدت در مورد رفتار هزینهها و مشتریان درست نیست. آنها کاهش می یابند. هزینه ها با سرمایه گذاری بیشتر در کیفیت افزایش نمی یابد. آنها کاهش می یابد. با افزایش تنوع محصول و کاهش زمان پاسخ، هزینه ها افزایش نمی یابد. آنها پایین می روند و برخلاف تصور رایج که تقاضای مشتری تنها با انتخاب محصول گسترده و پاسخگویی بهتر به میزان اندکی بهبود می یابد، نویسندگان نشان می دهند که نتایج واقعی انفجاری در تقاضا برای محصول یا خدمات یک رقیب حساس به زمان بوده است. در بیشتر موارد، آن را به سودآورترین بخشهای بازار خود منجنیق میکند. با شواهد متقاعدکننده، Stalk و Hout ثابت میکنند که مصرف زمان، مانند هزینه، قابل اندازهگیری است و بنابراین قابل مدیریت است. شرکت های نسل جدید امروزی زمان را به عنوان بعد چهارم رقابت پذیری می شناسند و در نتیجه با تولید انعطاف پذیر و سیستم های واکنش سریع کار می کنند و تاکید فوق العاده ای بر تحقیق و توسعه و نوآوری دارند. کارخانه ها به مشتریانی که به آنها خدمات می دهند نزدیک هستند. سازمان ها به گونه ای ساختار یافته اند که به جای هزینه و کنترل کم، پاسخ های سریع تولید کنند. شرکت ها بر کاهش تأخیرها و استفاده از مزیت پاسخگویی خود برای جذب سودآورترین مشتریان تمرکز می کنند. استالک و هاوت نتیجه می گیرند که تقریباً همه مشاغل می توانند از زمان به عنوان یک سلاح رقابتی استفاده کنند. در صنعت به صنعت، آنها فرآیندهای دخیل در تبدیل شدن به یک رقیب مبتنی بر زمان و راه هایی را که مدیران می توانند مزیت قابل توجهی را نسبت به رقابت باز کرده و حفظ کنند، نشان می دهند.
Today, time is the cutting edge. In fact, as a strategic weapon, contend George Stalk, Jr., and Thomas M. Hout, time is the equivalent of money, productivity, quality, even innovation. In this path-breaking book based upon ten years of research, the authors argue that the ways leading companies manage time--in production, in new product development, and in sales and distribution--represent the most powerful new sources of competitive advantage.With many detailed examples from companies that have put time-based strategies in place, such as Federal Express, Ford, Milliken, Honda, Deere, Toyota, Sun Microsystems, Wal-Mart, Citicorp, Harley-Davidson, and Mitsubishi, the authors describe exactly how reducing elapsed time can make the critical difference between success and failure. Give customers what they want when they want it, or the competition will. Time-based companies are offering greater varieties of products and services, at lower costs, and with quicker delivery times than their more pedestrian competitors. Moreover, the authors show that by refocusing their organizations on responsiveness, companies are discovering that long-held assumptions about the behavior of costs and customers are not true: Costs do not increase when lead times are reduced; they decline. Costs do not increase with greater investment in quality; they decrease. Costs do not go up when product variety is increased and response time is decreased; they go down. And contrary to a commonly held belief that customer demand would be only marginally improved by expanded product choice and better responsiveness, the authors show that the actual results have been an explosion in the demand for the product or service of a time-sensitive competitor, in most cases catapulting it into the most profitable segments of its markets.With persuasive evidence, Stalk and Hout document that time consumption, like cost, is quantifiable and therefore manageable. Today’s new-generation companies recognize time as the fourth dimension of competitiveness and, as a result, operate with flexible manufacturing and rapid-response systems, and place extraordinary emphasis on R&D and innovation. Factories are close to the customers they serve. Organizations are structured to produce fast responses rather than low costs and control. Companies concentrate on reducing if not eliminating delays and using their response advantage to attract the most profitable customers.Stalk and Hout conclude that virtually all businesses can use time as a competitive weapon. In industry after industry, they illustrate the processes involved in becoming a time-based competitor and the ways managers can open and sustain a significant advantage over the competition.