ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing & communication jeunes : vendre aux générations Y et Z

دانلود کتاب بازاریابی و ارتباطات جوانان: فروش به نسل های Y و Z

Marketing & communication jeunes : vendre aux générations Y et Z

مشخصات کتاب

Marketing & communication jeunes : vendre aux générations Y et Z

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782100721016, 2100721011 
ناشر: Dunod 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 214 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 57 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی و ارتباطات جوانان: فروش به نسل های Y و Z: بازاریابی شخصی، مصرف کنندگان جوان، ارتباطات در بازاریابی، مصرف کنندگان جوان، ارتباطات در بازاریابی، مصرف کنندگان جوان - نگرش ها - 1990-، اهداف (بازاریابی)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing & communication jeunes : vendre aux générations Y et Z به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی و ارتباطات جوانان: فروش به نسل های Y و Z نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی و ارتباطات جوانان: فروش به نسل های Y و Z

چگونه به جوانان امروز پیام بفرستیم؟ کدها و مقادیر آنها چیست؟ چگونه آنها را وادار به قدردانی از یک نام تجاری کنیم، به آنها یک محصول بفروشیم؟ اینترنت چه تأثیری بر رفتار آنها دارد؟ رسانه ها، کسب و کارها و موسسات عمومی باید استراتژی های بازاریابی (سنتی و اجتماعی) خود را برای ایجاد یک رابطه پایدار با جوانان توسعه دهند. اعتماد، گوش دادن، آزادی، استقلال: اینها کلمات کلیدی در ارتباطات و بازاریابی با هدف جوانان هستند. بزرگترین و پویاترین برندها این را درک کرده اند. این اثر سرشار از نمونه‌ها و مطالعات موردی متعدد از کمپین‌های تبلیغاتی (M6 Mobile، Desigual، Red Bull، SNCF، INPES)، کدها، زبان‌ها و ارزش‌های نسل‌های Y و Z را تجزیه و تحلیل می‌کند. مشاوره عملیاتی مورد توجه خواهد بود. به آژانس‌های بازاریابی یا تبلیغات، و همچنین تمام کسانی که با جوانان در سازمان‌های خصوصی یا دولتی در تماس هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Comment faire passer un message aux jeunes aujourd'hui ? Quels sont leurs codes et leurs valeurs ? Comment leur faire apprécier une marque, leur vendre un produit ? Quelle est l'influence d'Internet sur leurs comportements ? Les médias, les entreprises et les institutions publiques doivent faire évoluer leurs stratégies de marketing (traditionnel et social) pour créer une relation durable avec les jeunes. Confiance, écoute, liberté, autonomie : voilà les mots clés de la communication et du marketing à destination des jeunes. Les plus grandes marques, et les plus dynamiques, l'ont compris. Riche de nombreux exemples et d'études de cas de campagnes publicitaires (M6 Mobile, Desigual, Red Bull, SNCF, INPES), cet ouvrage analyse les codes, les langages et les valeurs des générations Y et Z. Les conseils opérationnels intéresseront les agences de marketing ou de publicité, mais aussi tous les acteurs travaillant au contact des jeunes dans les organisations privées ou publiques.





نظرات کاربران