ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Art and Devotion at a Buddhist Temple in the Indian Himalaya

دانلود کتاب هنر و فداکاری در یک معبد بودایی در هیمالایای هند

Art and Devotion at a Buddhist Temple in the Indian Himalaya

مشخصات کتاب

Art and Devotion at a Buddhist Temple in the Indian Himalaya

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Contemporary Indian Studies 
ISBN (شابک) : 0253013062, 9780253013064 
ناشر: Indiana University Press 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 280 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب هنر و فداکاری در یک معبد بودایی در هیمالایای هند: نقد، تاریخ و نقد، هنر و عکاسی، نقاشی، منظره، نقاشی رنگ روغن، پرتره، طبیعت بی جان، آبرنگ، اکریلیک، هنر و عکاسی، هند، آسیا، تاریخ، بودیسم، مذهبی، جهان، تاریخ و مذهب تبت، مذهب، مذهب معنویت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Art and Devotion at a Buddhist Temple in the Indian Himalaya به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هنر و فداکاری در یک معبد بودایی در هیمالایای هند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هنر و فداکاری در یک معبد بودایی در هیمالایای هند



نقاشی‌های دیواری قرن شانزدهمی در یک معبد بودایی در منطقه فرهنگی تبتی در شمال غربی هند تمرکز این مطالعه ابتکاری و با مصور فراوان است. این نقاشی‌ها که در ابتدا بر اساس مجموعه‌ای از باورهای مذهبی شکل گرفته بودند، از آن زمان توسط یک جامعه بودایی بعدی بازتفسیر و ردیابی شدند و در چارچوب مذهبی و حافظه جمعی آن گنجانده شدند. ملیسا کرین تاریخ‌های مذهبی، سیاسی و هنری را دنبال می‌کند که بر تولید و استقبال از نقاشی‌ها در طول قرن‌ها استفاده از آنها تأثیر گذاشته است. رویکرد میان رشته‌ای او روش‌های تاریخی هنر را با ترجمه کتیبه‌ای، مستندات قوم‌نگاری، و تحقیق نظری برای درک تصاویر مذهبی در متن ترکیب می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sixteenth-century wall paintings in a Buddhist temple in the Tibetan cultural zone of northwest India are the focus of this innovative and richly illustrated study. Initially shaped by one set of religious beliefs, the paintings have since been reinterpreted and retraced by a later Buddhist community, subsumed within its religious framework and communal memory. Melissa Kerin traces the devotional, political, and artistic histories that have influenced the paintings' production and reception over the centuries of their use. Her interdisciplinary approach combines art historical methods with inscriptional translation, ethnographic documentation, and theoretical inquiry to understand religious images in context.





نظرات کاربران