ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unity 5.x Game AI Programming Cookbook

دانلود کتاب کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی با هوش مصنوعی Unity 5.x

Unity 5.x Game AI Programming Cookbook

مشخصات کتاب

Unity 5.x Game AI Programming Cookbook

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 178355357X, 9781783553570 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 278 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی با هوش مصنوعی Unity 5.x: برنامه نویسی بازی، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، طراحی شی گرا، طراحی نرم افزار، تست و مهندسی، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Unity 5.x Game AI Programming Cookbook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی با هوش مصنوعی Unity 5.x نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی با هوش مصنوعی Unity 5.x



ویژگی‌های کلیدی

  • با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته Minimaxing و Negamaxing، عامل خود را با قابلیت‌های تصمیم‌گیری توانمند کنید
  • کشف کنید که چگونه می‌توان هوش مصنوعی را در طیف گسترده‌ای از بازی‌ها به کار برد تا آنها را بسازد. تعاملی تر است.
  • با استفاده از سیستم های مبتنی بر برخورددهنده و گراف، توانایی های بینایی و شنوایی را در عامل خود ایجاد کنید

توضیحات کتاب

یونیتی 5 کاملاً بسته بندی شده است. با جعبه ابزاری از ویژگی های قدرتمند برای کمک به توسعه دهندگان بازی و برنامه ها در ایجاد و پیاده سازی هوش مصنوعی بازی قدرتمند. استفاده از این ابزارها از طریق API یونیتی یا ویژگی‌های داخلی، فرصت‌های نامحدودی را برای ایجاد جهان‌ها و شخصیت‌های بازی‌تان به میان می‌آورد. این کتاب آشپزی کاربردی تکنیک‌های ضروری و تخصصی را پوشش می‌دهد تا به شما کمک کند بتوانید این کار را انجام دهید و بیشتر.

این کتاب آشپزی به‌عنوان مرجع یک مرحله‌ای شما طراحی شده است تا برنامه‌نویسی هوش مصنوعی بازی شما را به سطح بعدی برساند. با بلوک‌های اساسی کار با یک عامل، برنامه‌نویسی حرکت و ناوبری در محیط بازی، و بهبود مکانیسم‌های تصمیم‌گیری و هماهنگی عامل خود - همه از طریق مثال‌های عملی با استفاده از تکنیک‌های قابل تنظیم آسان، آشنا شوید. نحوه تقلید توانایی‌های بینایی و شنوایی را برای عامل خود، برای رفتارهای هوش مصنوعی طبیعی و انسانی و بهبود آنها با کمک نمودارها کشف کنید. هوش مصنوعی خود را با عملکردهای تصمیم‌گیری از طریق برنامه‌نویسی بازی‌های رومیزی ساده مانند Tic-Tac-Toe و Checkers تقویت کنید و هماهنگی عامل را هماهنگ کنید تا هوش مصنوعی‌های شما به صورت یکپارچه کار کنند.

آنچه خواهید آموخت

  • از تکنیک هایی مانند A*و A*mbush برای توانمندسازی عوامل خود با قابلیت های مسیریابی استفاده کنید.
  • نمایشی از جهان ایجاد کنید و ماموران را وادار کنید در آن حرکت کنند
  • سامانه های تصمیم گیری بسازید تا عوامل را وادار به انجام اقدامات مختلف کنید
  • کارگزاران مختلف را وادار به هماهنگی اقدامات و ایجاد توهم رفتار فنی کنید
  • شبیه سازی حواس و اعمال آنها در یک سیستم آگاهی
  • li>
  • طراحی و پیاده‌سازی هوش مصنوعی در بازی‌های رومیزی مانند Tic-Tac-Toe و Checkers
  • مکانیسم پیش‌بینی کارآمد را در عوامل خود با الگوریتم‌هایی مانند پیش‌بینی‌کننده N-Gram و طبقه‌بندی کننده ساده‌لوح Bayes پیاده‌سازی کنید. >
  • درک و تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد نقشه‌های تاثیرگذار.

درباره نویسنده

خورخه پالاسیوس یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار هفت ساله است. تجربه حرفه ای او چهار سال گذشته را متعهد به توسعه بازی در موقعیت‌های مختلف کرده است. از توسعه دهنده ابزار گرفته تا برنامه نویس اصلی. تمرکز اصلی او هوش مصنوعی و برنامه نویسی گیم پلی است و در حال حاضر با Unity و HTML5 کار می کند. او همچنین یک مربی توسعه بازی، بلندگو و سازمان‌دهنده جم بازی است.

می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره او در http://jorge.palacios.co

فهرست محتوا

  1. رفتارها – حرکت هوشمند
  2. ناوبری
  3. تصمیم گیری
  4. هماهنگی و تاکتیک ها
  5. آگاهی عامل
  6. هوش مصنوعی بازی های تخته
  7. تکنیک های یادگیری
  8. متفرقه

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Key Features

  • Empower your agent with decision making capabilities using advanced minimaxing and Negamaxing techniques
  • Discover how AI can be applied to a wide range of games to make them more interactive.
  • Instigate vision and hearing abilities in your agent through collider based and graph based systems

Book Description

Unity 5 comes fully packaged with a toolbox of powerful features to help game and app developers create and implement powerful game AI. Leveraging these tools via Unity's API or built-in features allows limitless possibilities when it comes to creating your game's worlds and characters. This practical Cookbook covers both essential and niche techniques to help you be able to do that and more.

This Cookbook is engineered as your one-stop reference to take your game AI programming to the next level. Get to grips with the essential building blocks of working with an agent, programming movement and navigation in a game environment, and improving your agent's decision making and coordination mechanisms - all through hands-on examples using easily customizable techniques. Discover how to emulate vision and hearing capabilities for your agent, for natural and humanlike AI behaviour, and improve them with the help of graphs. Empower your AI with decision-making functions through programming simple board games such as Tic-Tac-Toe and Checkers, and orchestrate agent coordination to get your AIs working together as one.

What you will learn

  • Use techniques such as A*and A*mbush to empower your agents with path finding capabilities.
  • Create a representation of the world and make agents navigate it
  • Construct decision-making systems to make the agents take different actions
  • Make different agents coordinate actions and create the illusion of technical behavior
  • Simulate senses and apply them in an awareness system
  • Design and implement AI in board games such as Tic-Tac-Toe and Checkers
  • Implement efficient prediction mechanism in your agents with algorithms such as N-Gram predictor and naive Bayes classifier
  • Understand and analyze how the influence maps work.

About the Author

Jorge Palacios is a software developer with seven years of professional experience. He has committed the last four years to game development working in various positions; from tool developer, to lead programmer. His main focus is AI and gameplay programming, and currently he works with Unity and HTML5. He's also a game development instructor, speaker, and game jam organizer.

You can find more about him on http://jorge.palacios.co

Table of Contents

  1. Behaviors – Intelligent Movement
  2. Navigation
  3. Decision Making
  4. Coordination and Tactics
  5. Agent Awareness
  6. Board Games AI
  7. Learning Techniques
  8. Miscellaneous




نظرات کاربران