دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: فلسفه ویرایش: نویسندگان: Hilary Putnam سری: Paul Carus Lectures ISBN (شابک) : 0812690435, 9780812690439 ناشر: Open Court Publishing Company سال نشر: 1988 تعداد صفحات: 0 زبان: English فرمت فایل : DOCX (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 189 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Many Faces of Realism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چهره های متعدد رئالیسم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
«دو سخنرانی اول جایگزینی را که من از آن دفاع میکنم - نوعی رئالیسم پراگماتیک - را در یک زمینه تاریخی و متافیزیکی قرار میدهند. بخشی از این زمینه توسط اظهارات هوسرل ارائه میشود که تاریخ فلسفه مدرن با گالیله آغاز میشود - یعنی: فلسفه مدرن با این ایده هیپنوتیزم شده است که حقایق علمی تمام واقعیت هایی هستند که وجود دارد. بخش دیگر با تجزیه و تحلیل یک مثال بسیار ساده از آنچه من "نسبیت زمینه ای" می نامم ارائه می شود. موضعی که من از آن دفاع می کنم معتقد است که حقیقت به طرح مفهومی بستگی دارد. و با این حال «حقیقت واقعی» است.
\"در سخنرانی سوم خود به پیشایندهای کانتی این دیدگاه می پردازم و توضیح می دهم که فکر می کنم چه چیزی باید از ایده کانتی خودمختاری به عنوان موضوع اصلی اخلاق حفظ شود و استخراج می کنم. از آثار کانت "تصویر اخلاقی از جهان" که آرمان های برابری و آزادی فکری را به هم پیوند می دهد. من در این سخنرانی از این ایده دفاع میکنم که تصاویر اخلاقی جزء لاینفک میراث اخلاقی و فرهنگی ما هستند.
\"در سخنرانی پایانی از ایده عینیت اخلاقی دفاع میکنم. من مواضع معرفتشناختی خود را در اخلاق، تاریخ، تحلیل اخلاق مقایسه میکنم. منش انسانی، و علم، و من استدلال می کنم که در هیچ حوزه ای نمی توان به «بنیادی» غایی تر از باورهایی امیدوار بود که در واقع، در یک زمان معین، به عنوان پایه در آن منطقه عمل می کنند، باورهایی که در مورد آن باید انجام شود. بگویید «اینجا بیل من چرخانده می شود».
"The first two lectures place the alternative I defend -- a kind of pragmatic realism -- in a historical and metaphysical context. Part of that context is provided by Husserl's remark that the history of modern philosophy begins with Galileo -- that is, modern philosophy has been hypnotized by the idea that scientific facts are all the facts there are. Another part is provided by the analysis of a very simple example of what I call 'contextual relativity'. The position I defend holds that truth depends on conceptual scheme and it is nonetheless 'real truth'.
"In my third lecture I turn to the Kantian antecedents of this view, explaining what I think should be retained of the Kantian idea of autonomy as the central theme of morality, and extracting from Kant's work a 'moral image of the world' that connects the ideals of equality and intellectual liberty. In this lecture I defend the idea that moral images are an indispensible part of our moral and cultural heritage.
"In the final lecture I defend the idea of moral objectivity. I compare our epistemological positions in ethics, history, analysis of human character, and science, and I argue that in no area can we hope for a 'foundation' which is more ultimate than the beliefs that actually, at a given time, function as foundational in the area, the beliefs concerning which one has to say 'this is where my spade is turned'. In ethics such beliefs are represented in moral images of the world".