ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Cannabis Evolution and Ethnobotany

دانلود کتاب تکامل شاهدانه و اتنوبوتانی

Cannabis  Evolution and Ethnobotany

مشخصات کتاب

Cannabis Evolution and Ethnobotany

دسته بندی: گیاهان: کشاورزی و جنگلداری
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
 
ناشر: University of California Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 1081 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 33 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تکامل شاهدانه و اتنوبوتانی: کشاورزی، تولید محصولات زراعی، محصولات نخ ریسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Cannabis Evolution and Ethnobotany به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تکامل شاهدانه و اتنوبوتانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تکامل شاهدانه و اتنوبوتانی

Cannabis: Evolution and Ethnobotany یک کاوش جامع و میان رشته ای در مورد منشاء طبیعی و تکامل اولیه این گیاه معروف است که نقش تاریخی آن را در توسعه جوامع انسانی برجسته می کند. شاهدانه از دیرباز به دلیل فیبر قوی و بادوام در ساقه‌هایش، دانه‌های خوراکی و غنی از روغن و ترکیبات روان‌گردان و دارویی تولید شده توسط گل‌های ماده آن مورد توجه بوده است. کالاهای با ارزش فرهنگی و اغلب غیرقابل جایگزینی که از شاهدانه به دست می‌آیند عمیقاً بر رویه‌های تجاری، پزشکی، آیینی و مذهبی فرهنگ‌ها در طول اعصار تأثیر گذاشته و تمایل انسان به این کالاها، تکامل این گیاه را به سمت گونه‌های معاصر خود هدایت می‌کند. همانطور که علاقه به شاهدانه رشد می کند و بحث عمومی در مورد استفاده های فراوان آن افزایش می یابد، این کتاب به ما کمک می کند تا بفهمیم چرا بشریت همچنان به این گیاه تکیه می کند و آن را مطابق با نیازهای ما تطبیق می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cannabis: Evolution and Ethnobotany is a comprehensive, interdisciplinary exploration of the natural origins and early evolution of this famous plant, highlighting its historic role in the development of human societies. Cannabis has long been prized for the strong and durable fiber in its stalks, its edible and oil-rich seeds, and the psychoactive and medicinal compounds produced by its female flowers. The culturally valuable and often irreplaceable goods derived from cannabis deeply influenced the commercial, medical, ritual, and religious practices of cultures throughout the ages, and human desire for these commodities directed the evolution of the plant toward its contemporary varieties. As interest in cannabis grows and public debate over its many uses rises, this book will help us understand why humanity continues to rely on this plant and adapts it to suit our needs.





نظرات کاربران