ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Io, Ibra

دانلود کتاب من، ابرا

Io, Ibra

مشخصات کتاب

Io, Ibra

دسته بندی: تربیت بدنی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788858622803 
ناشر: Rizzoli 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب من، ابرا: فرهنگ بدنی و ورزش، فوتبال، پرسنل در فوتبال



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Io, Ibra به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب من، ابرا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب من، ابرا

\"شما می توانید پسر را از روزنگارد بگیرید، اما روزنگارد را هرگز از پسر بگیرید.\" بنر آویزان شده بر روی تونل می گوید که زلاتان در کودکی با قلب در دهان راه می رفت تا به خانه برود. و این درست است. زیرا زلاتان از همان حومه مالمو شروع به ساختن افسانه خود کرد، از یک جفت کفش که به قیمت پنجاه و نه کرون در یک سوپرمارکت خریده بود. هر جا که می رفت، میل به انتقام را از کسانی داشت که به او بدبین می شدند، زیرا او با دیگران همسو نمی شد، از والدین هم تیمی هایش که برای اخراج او از تیم امضا جمع آوری می کردند، از مربیانی که به او نگاه می کردند. همیشه آماده انتقاد از او بودند. این میل به قوی‌تر بودن او را از مالمو به آژاکس سوق داد تا میراث غولی مانند فان باستن را در اختیار بگیرد. سپس به یوونتوس، جایی که کاپلو با بیرون کشیدن \"آژاکس از بدن درختی\" او را تغییر شکل داد. سپس به اینتر، جایی که موراتی را متقاعد می کند که اولین مشکل تقسیم شدن به گروه های کوچک در رختکن است و سه قهرمانی متوالی را به ارمغان می آورد. او یک سال در بارسلونا ماند، فقط به اندازه ای که در چهره گواردیولا فریاد بزند: \"تو توپ ها را نداری!\" پس از چندمین بار محرومیت، قبل از بازگشت به ایتالیا، به میلان، با یک کودتای جدید. داستان زلاتان ادامه دارد و همانطور که خودش می گوید: \"همه اینها یک افسانه است. سفری از حومه شهر به سمت یک رویا\". نسخه دیجیتال با صفحه عکاسی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

\"Puoi togliere il ragazzo da Rosengård, ma mai Rosengård dal ragazzo.\" Così recita lo striscione appeso sul tunnel che Zlatan, da piccolo, percorreva con il cuore in gola per tornare a casa. Ed è vero. Perché è da quella periferia di Malmö che Zlatan è partito per costruire la sua leggenda, da un paio di scarpette comprate per cinquantanove corone in un supermercato. Ovunque è andato si è portato dentro il desiderio di una rivincita su chi lo guardava male perché non si metteva in fila con gli altri, sui genitori dei compagni che facevano raccolte di firme per cacciarlo dalle squadre, sugli allenatori sempre pronti a criticarlo. Quella voglia di essere più forte di tutti lo ha portato dal Malmö all\'Ajax, per raccogliere l\'eredità di un gigante come Van Basten; quindi alla Juventus, dove Capello lo riplasma tirandogli \"fuori l\'Ajax dal corpo a legnate\"; poi all\'Inter, dove convince Moratti che il primo problema è la divisione in gruppetti nello spogliatoio e porta tre scudetti consecutivi. A Barcellona resta un anno, giusto il tempo di urlare in faccia a Guardiola «Tu non hai le palle!» dopo l\'ennesima esclusione, prima di rientrare in Italia, al Milan, con un nuovo colpo di teatro. La storia di Zlatan continua, e, come dice lui stesso, \"è tutta una fiaba. Un viaggio dai sobborghi verso un sogno\". Edizione digitale con tavola fotografica.



فهرست مطالب

Io, Ibra......Page 2
1......Page 8
2......Page 16
3......Page 29
4......Page 38
5......Page 43
6......Page 55
7......Page 68
8......Page 75
9......Page 87
10......Page 98
11......Page 108
12......Page 122
13......Page 130
14......Page 138
15......Page 146
16......Page 155
17......Page 167
18......Page 173
19......Page 180
20......Page 185
21......Page 191
22......Page 196
23......Page 204
24......Page 212
25......Page 220
26......Page 229
27......Page 236
28......Page 243




نظرات کاربران