ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Gender and Power in Families

دانلود کتاب جنسیت و قدرت در خانواده

Gender and Power in Families

مشخصات کتاب

Gender and Power in Families

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1780490658, 9781780490656 
ناشر: Karnac Books 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 299 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جنسیت و قدرت در خانواده: روانکاوی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانکاوی، روانشناسی، روانشناسی، روانشناسی بالینی، روانشناسی شناختی، روانشناسی رشد، روانشناسی اعصاب، آسیب شناسی روانی، روان درمانی، کتاب متون کاربردی جدید اجتماعی،



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Gender and Power in Families به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جنسیت و قدرت در خانواده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جنسیت و قدرت در خانواده

در پس رویکرد سیستمی به خانواده، این مفروضات پنهان نهفته است که زن و مرد در ساختار خانواده برابر هستند و در عمل بالینی با زنان و مردان برابر رفتار می شود. جنسیت و قدرت در خانواده ها این مفروضات را به چالش می کشد و هم بحث مفهومی از موضوع و هم مروری بر عملکرد بالینی ارائه می کند. مشارکت‌کنندگان، همگی درمانگران با تجربه که با زنان در انواع محیط‌های بهداشت عمومی و خدمات اجتماعی کار می‌کنند، موقعیت زنان و مردان را در خانواده‌ها و خانواده‌درمانی دوباره بررسی می‌کنند. نویسندگان با تکیه بر کار خود با زنان با پیشینه‌های مختلف اجتماعی و قومیتی، به مسائل مربوط به زنانی می‌پردازند که در دوران کودکی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند و زنانی که در تلاش برای بزرگ‌کردن کودکان به تنهایی یا با شریک‌هایی هستند که با آنها درگیری دائمی دارند. . آنها همچنین مشکلات زنانی را که معلول ذهنی تلقی می شوند، زنانی که نسل اول مهاجر هستند و زنان سیاه پوستی را که به دلیل نژاد و طبقه همراه با جنسیت به حاشیه رانده شده و تحت ستم قرار می گیرند، بررسی می کنند. جنسیت و قدرت در خانواده ها به خانواده در بافت اجتماعی گسترده تر آن نگاه می کند و استدلال می کند که مسائل جنسیت و قدرت در خانواده درمانی، آموزش و تمرین نقش اساسی دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Behind the systems approach to the family lie the hidden assumptions that men and women are equal within the family structure and that women and men are treated equally in clinical practice. Gender and Power in Families challenges these assumptions, presenting both a conceptual discussion of the subject and a review of the clinical practice. The contributors, all experienced therapists who work with women in a variety of public health and social service settings, re-examine the position of women and men in families and in family therapy. Drawing on their work with women from varied social amd ethnic backgrounds, the authors look at the issues as they relate to women who have suffered sexual abuse as children, and women struggling to bring up children alone or with partners with whom they are in perpetual conflict. They also explore the problems of women who are deemed mentally handicapped, women who are first-generation immigrants, and black women, who are marginalized and oppressed by race and class combined with gender. Gender and Power in Families looks closely at the family in its wider social context, arguing that the issues of gender and power are central to family therapy, training and practice.





نظرات کاربران