ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advertising and Sales Promotion

دانلود کتاب تبلیغات و پیشبرد فروش

Advertising and Sales Promotion

مشخصات کتاب

Advertising and Sales Promotion

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1111573239, 9781111573232 
ناشر: South-Western Educational Pub 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 482 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 38 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات و پیشبرد فروش: تبلیغات، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، حسابداری، حسابرسی، حسابداری، آزمون CPA، مالی، دولتی، بین المللی، مدیریتی، استانداردها، کسب و کار و پول، مرجع، سالنامه ها و سالنامه ها، اطلس ها و نقشه ها، مدیران و مدیران شغلی، راهنماها، لغت نامه ها و اصطلاحنامه ها، دایره المعارف ها و راهنماهای موضوعی، انگلیسی به عنوان زبان دوم، آداب معاشرت، مطالعه و مرجع زبان خارجی، تبارشناسی، نقل قول ها، بقا و آمادگی اضطراری، آمادگی آزمون، کلمات، زبان و دستور زبان، نوشتن مجدد،



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising and Sales Promotion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات و پیشبرد فروش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات و پیشبرد فروش

آیا تبلیغات یک حوزه مورد علاقه شماست؟ تبلیغات و پیشبرد فروش، مقدمه ای جامع بر اصول و شیوه های تبلیغات است. این دوره به بررسی مسائل اجتماعی، اخلاقی و حقوقی تبلیغات، تأثیرات تاریخی، استراتژی ها و فرآیندهای تصمیم گیری رسانه ای و همچنین ارتباطات بازاریابی یکپارچه می پردازد. دانش تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات فعلی، از جمله چاپ، پخش و دیجیتال را به دست خواهید آورد. این متن یک نمای کلی از چگونگی استفاده از ابزارهای ارتباطی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش دانش مصرف کننده ارائه می دهد. تبلیغات و پیشبرد فروش از تبلیغات، نمایشگاه‌ها و عکس‌های مرتبط استفاده می‌کند تا علاقه شما را جلب کند و از طریق سبک نوشتاری خود، درک کاملی از تبلیغات همراه با چالش‌هایی که امروزه صنایع تبلیغاتی، تبلیغاتی و بازاریابی با آن روبرو هستند به دست می‌دهد. امروز با محتوای قدرتمند و پیشرو در تبلیغات و پیشبرد فروش، مکمل های همراه آن و پشتیبانی آموزشی و آموزشی مبتنی بر نویسنده، برای هیجان بالای تبلیغات آماده شوید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Is advertising an area of interest for you? ADVERTISING AND SALES PROMOTION is a comprehensive introduction to the principles and practices of advertising. The course explores the social, ethical, and legal issues of advertising, historical influences, strategies, and media decision processes as well as integrated marketing communications. You will gain knowledge of techniques used in current advertising, including print, broadcast, and digital. The text provides an overview of how communication tools can be used to reach target audiences and increase consumer knowledge. ADVERTISING AND SALES PROMOTION employs relevant ads, exhibits, and photographs to capture your interest and through its writing style, gives a solid understanding of advertising along with the challenges facing the promotion, advertising, and marketing industries today. Prepare for the high energy excitement of advertising today with the powerful, leading content in ADVERTISING AND SALES PROMOTION, its accompanying supplements, and author-driven learning and teaching support.





نظرات کاربران