ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Analyzing Talk in the Social Sciences: Narrative, Conversation and Discourse Strategies

دانلود کتاب تحلیل گفتگو در علوم اجتماعی: راهبردهای روایت، گفتگو و گفتمان

Analyzing Talk in the Social Sciences: Narrative, Conversation and Discourse Strategies

مشخصات کتاب

Analyzing Talk in the Social Sciences: Narrative, Conversation and Discourse Strategies

دسته بندی: مدیریت
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781446272497 
ناشر: SAGE 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : AZW (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 761 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Analyzing Talk in the Social Sciences: Narrative, Conversation and Discourse Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحلیل گفتگو در علوم اجتماعی: راهبردهای روایت، گفتگو و گفتمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحلیل گفتگو در علوم اجتماعی: راهبردهای روایت، گفتگو و گفتمان

گفتگو یکی از منابع اصلی در دسترس محققان کیفی است. داده‌های غنی و معنی‌داری را ارائه می‌دهد که می‌تواند بینش واقعی و دیدگاه‌های جدیدی را ارائه دهد. اما هنگامی که داده ها را در اختیار دارید، چگونه یک ابزار مناسب برای تجزیه و تحلیل را انتخاب می کنید؟ چگونه مطمئن می شوید که رویکردی که اتخاذ می کنید برای پروژه و داده های شما بهترین است؟ این کتاب به شما کمک می کند تا استراتژی هایی را برای تجزیه و تحلیل کیفی انتخاب کنید که به بهترین وجه برای تحقیق شما مناسب است. شما را در تصمیم گیری های کلیدی راهنمایی می کند، برنامه های بازی قابل اجرا را ارائه می دهد و مزایا و چالش های رویکردهای اصلی را برجسته می کند. این مجموعه مملو از نمونه های واقعی است که برای نشان دادن ابزارهای مختلفی که ممکن است برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید، طراحی شده است. مجموع این بخش‌ها به شما کمک می‌کند تا ارتباط بین سؤال تحقیق اولیه و روش‌هایتان را به خوبی تنظیم کنید. برای اطمینان از اینکه موضع نظری شما با روش های شما مطابقت دارد. و از طریق تحلیل خود به گونه ای استدلال کنید که برای جوامع فکری تحلیلگران روایت، گفتگو یا گفتمان قابل تشخیص باشد. این کتاب هم نقطه شروع و هم نقشه برای هر دانشمند علوم اجتماعی است که به دنبال تحلیل استراتژیک و هدفمند داده های گفتگو است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Talk is one of the main resources available to qualitative researchers. It offers rich, meaningful data that can provide real insights and new perspectives. But once you have the data how do you select an appropriate means of analysis? How do you ensure that the approach you adopt is the best for your project and your data? The book will help you choose strategies for qualitative analysis that best suit your research. It walks you through key decisions, provides actionable game plans and highlights the advantages and challenges of the main approaches. It is packed full of real examples designed to showcase the different tools you might use to meet your own objectives. Taken together these sections will help you to fine-tune the link between your primary research question and your methods; to ensure that your theoretical stance fits with your methods; and to reason through your analysis in a way that will be recognizable to the intellectual communities of narrative, conversation, or discourse analysts. This book is both starting point and map for any social scientist looking to strategically and purposefully analyse talk data.





نظرات کاربران