ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12

دانلود کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی سه بعدی با DirectX 12

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12

مشخصات کتاب

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1942270062, 9781942270065 
ناشر: Mercury Learning & Information 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی سه بعدی با DirectX 12: برنامه نویسی بازی، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، DirectX، گرافیک و چند رسانه ای، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، مقدماتی و شروع، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، بازی های ویدئویی و الکترونیکی، پازل ها و بازی ها، طنز و سرگرمی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی سه بعدی با DirectX 12 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی سه بعدی با DirectX 12

این کتاب پرفروش به‌روزرسانی، مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی گرافیک‌های رایانه‌ای تعاملی با تأکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 12 ارائه می‌کند. این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: ابزارهای ریاضی پایه، وظایف اساسی در Direct3D، و تکنیک‌ها و جلوه‌های ویژه. این نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ویژگی‌های جدید Direct12 مانند فهرست‌های فرمان، اشیاء وضعیت خط لوله، پشته‌ها و جداول توصیف‌گر و مدیریت منابع صریح برای کاهش سربار CPU و افزایش مقیاس‌پذیری در چندین هسته CPU استفاده کرد. این کتاب جلوه‌های ویژه و تکنیک‌های مدرنی مانند تسریع سخت‌افزار، نوشتن سایه‌زن‌های محاسباتی، انسداد محیط، انعکاس‌ها، نقشه‌برداری عادی و جابجایی، رندر سایه‌ها و انیمیشن شخصیت‌ها را پوشش می‌دهد. شامل یک DVD همراه با کد و ارقام است.

ویژگی ها:

• مقدمه ای بر برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری تعاملی، با تاکید بر توسعه بازی ارائه می کند. با استفاده از DirectX 12

• از ویژگی های جدید Direct3D 12 برای کاهش سربار CPU و بهره گیری از چندین هسته CPU استفاده می کند

• حاوی توضیحات مفصلی درباره جلوه های بازی محبوب در زمان واقعی است

• شامل یک دی وی دی با کد منبع و تمامی تصاویر (از جمله 4 رنگ) از کتاب است

• آموزش تکنیک های رندر پیشرفته مانند انسداد محیط، انعکاس در زمان واقعی، عادی و نگاشت جابجایی، رندر سایه، برنامه نویسی شیدر هندسه و انیمیشن کاراکترها

• بررسی ریاضیات و اصول رندر سه بعدی مانند نورپردازی، بافت، ترکیب و شابلون را پوشش می دهد

• استفاده تمرینات پایان فصل برای آزمایش درک و ارائه تجربه با DirectX 12


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This updated bestseller provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12. The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It shows how to use new Direct12 features such as command lists, pipeline state objects, descriptor heaps and tables, and explicit resource management to reduce CPU overhead and increase scalability across multiple CPU cores. The book covers modern special effects and techniques such as hardware tessellation, writing compute shaders, ambient occlusion, reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures.

FEATURES:

• Provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12

• Uses new Direct3D 12 features to reduce CPU overhead and take advantage of multiple CPU cores

• Contains detailed explanations of popular real-time game effects

• Includes a DVD with source code and all the images (including 4-color) from the book

• Learn advance rendering techniques such as ambient occlusion, real-time reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, programming the geometry shader, and character animation

• Covers a mathematics review and 3D rendering fundamentals such as lighting, texturing, blending and stenciling

• Use the end-of-chapter exercises to test understanding and provide experience with DirectX 12





نظرات کاربران