ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Work Discussion: Learning from Reflective Practice in Work with Children and Families

دانلود کتاب بحث کاری: یادگیری از تمرین بازتابی در کار با کودکان و خانواده

Work Discussion: Learning from Reflective Practice in Work with Children and Families

مشخصات کتاب

Work Discussion: Learning from Reflective Practice in Work with Children and Families

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Tavistock, Clinic Series 
ISBN (شابک) : 1855756447, 9781855756441 
ناشر: Karnac Books 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 336 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بحث کاری: یادگیری از تمرین بازتابی در کار با کودکان و خانواده: روابط بین فردی، روابط، خودیاری، شغلی و سازمانی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، مرجع، سالنامه ها و سالنامه ها، اطلس ها و نقشه ها، مشاغل، کاتالوگ ها و راهنماها، راهنماهای مصرف کننده، فرهنگ لغت ها و کتاب ها انگلیسی به عنوان زبان دوم، آداب و رسوم، مطالعه و مرجع زبان خارجی، تبارشناسی، نقل قول ها، آمادگی بقا و اضطراری، آمادگی آزمون، کلمات، زبان و گرامر، نوشتن، راهنمای تحقیق و انتشار، عصب شناسی، A



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Work Discussion: Learning from Reflective Practice in Work with Children and Families به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بحث کاری: یادگیری از تمرین بازتابی در کار با کودکان و خانواده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بحث کاری: یادگیری از تمرین بازتابی در کار با کودکان و خانواده

بحث کاریترکیبی از مشاهده دقیق، و پاسخ های شخصی و بین فردی به جزئیات محیط کار و پویایی آن، چه درونی و چه بیرونی را با هم ترکیب می کند. چنین مدلی به توسعه ظرفیت های به دست آمده بستگی دارد، و توضیحات ارائه شده در اینجا، هم توسط دانش آموزان و هم توسط کارکنان با تجربه، ارتباط بسیار زیاد این رویکرد را، هم با آموزش و هم برای موقعیت های کاری متنوع، به طور کامل نشان می دهد.

این کتاب روند خود روش را تشریح می‌کند و به دنبال آن مجموعه‌ای از تنظیمات، چه در بریتانیا و چه در خارج از کشور، که در آن روش با موفقیت به کار رفته است، شرح داده می‌شود. مشارکت‌کنندگان از تجربیات مربوط به سن، فرهنگ، و نژاد در مدارس، بیمارستان‌ها، خانه‌های مسکونی، در زندان و در جامعه پناهندگان استفاده می‌کنند. فصل آخر پیامدهای بحث کاری را برای تحقیق و سیاست گذاری به طور کلی تر بررسی می کند. بسیاری از موقعیت‌هایی که در اینجا روایت می‌شوند بسیار شدید هستند، چه از نظر اختلال و چه از نظر آسیب‌پذیری، اما بینش‌های متحرکی را در مورد اینکه این روش می‌تواند مؤثر باشد و مدل توسعه‌ای که واقعاً تأثیرگذار است ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Work Discussionbrings together a combination of close observation of, and personal and interpersonal responses to, the minutiae of the work setting and its dynamics, both internal and external. Such a model depends on the development of hard-won capacities, and the descriptions offered here, both by students and by experienced staff, fully demonstrate the immense relevance of the approach, both to training and to a wide variety of work situations.

The book outlines the process of the method itself, followed by descriptions of a range of settings, both in Britain and abroad, in which that method has been successfully applied. The contributors draw on experiences across age, culture, and race in, for example, schools, hospitals, residential homes, in a prison, and in a refugee community. The final chapter explores the implications of work discussion for research and policy-making more generally. Many of the situations narrated here are extreme, whether in terms of disturbance or of vulnerability, but they offer moving insights into how effective the method can be and how truly impressive a developmental model it provides.





نظرات کاربران