دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: مدیریت ویرایش: 2nd نویسندگان: Patrice Stern and Jean Mouton سری: ISBN (شابک) : 9782100718610 ناشر: Dunod سال نشر: 0 تعداد صفحات: 189 زبان: French فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 103 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب La Boîte à Outils de la Négociation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب جعبه ابزار مذاکره نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چگونه برای مذاکره آماده شویم و اولویت ها را تعیین کنیم؟ چگونه می توان مراحل مختلف مذاکره را انجام داد، فضای اعتماد ایجاد کرد و به اهداف خود دست یافت؟ چگونه برنده شویم و دیگری را برای یک رابطه پربار و پایدار برنده کنیم؟ چگونه استراتژی خود را طراحی کنید و از طیف تاکتیک های مختلف استفاده کنید؟ 52 ابزار ضروری برای انجام یک مذاکره را کشف کنید. هر کدام به صورت ترکیبی و عملی، در 2 یا 4 صفحه، با اهداف خاص، زمینه استفاده، مراحل اجرای آن، مزایا و محدودیتهای آن، توصیههای روششناختی و برای برخی، نظر یک شرکت مورد بررسی میشود. ویدیوهای اضافی که با کد QR قابل دسترسی هستند، به طور مشخص استفاده از برخی ابزارها را مشخص می کنند.
Comment préparer une négociation et fixer ses priorités ? Comment mener les diverses étapes de la négociation, créer un climat de confiance et atteindre ses objectifs ? Comment gagner... et faire gagner l’autre pour une relation fructueuse et pérenne ? Comment concevoir sa stratégie et utiliser la palette des différentes tactiques ? Découvrez 52 outils indispensables à la conduite d’une négociation. Chacun est traité de façon synthétique et pratique, en 2 ou 4 pages, avec les objectifs spécifiques, le contexte d’utilisation, les étapes de sa mise en oeuvre, ses avantages et ses limites, des conseils méthodologiques et, pour certains, un cas d’entreprise commenté. Des compléments vidéos, accessibles par QR code, précisent concrètement l’utilisation de quelques outils.