ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Exploratory Programming for the Arts and Humanities

دانلود کتاب برنامه ریزی اکتشافی برای هنر و علوم انسانی

Exploratory Programming for the Arts and Humanities

مشخصات کتاب

Exploratory Programming for the Arts and Humanities

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: MIT Press 
ISBN (شابک) : 0262034204, 9780262034203 
ناشر: The MIT Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 460 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه ریزی اکتشافی برای هنر و علوم انسانی: گرافیک و طراحی، Adobe، CAD، مدل‌سازی کامپیوتر، انتشارات دسک‌تاپ، اسناد الکترونیکی، رندر و ردیابی پرتو، تجربه و قابلیت استفاده کاربر، رایانه‌ها و فناوری، برنامه‌نویسی، APIها و محیط‌های عملیاتی، الگوریتم‌ها، برنامه‌نویسی اپل، توسعه چند پلت فرمی، برنامه نویسی بازی، گرافیک و چند رسانه ای، مقدماتی و آغاز، زبان ها و ابزارها، برنامه نویسی مایکروسافت، برنامه های موبایل، برنامه نویسی موازی، طراحی نرم افزار، تست و مهندسی، برنامه نویسی وب، کامپیوتر و فناوری، برنامه نویسی و



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Exploratory Programming for the Arts and Humanities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه ریزی اکتشافی برای هنر و علوم انسانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه ریزی اکتشافی برای هنر و علوم انسانی



این کتاب برنامه نویسی را به خوانندگان با سابقه هنر و علوم انسانی معرفی می کند. هیچ پیش نیازی وجود ندارد و هیچ دانشی از محاسبات فرض نمی شود. در آن، نیک مونتفورت نشان می‌دهد که برنامه‌نویسی صرفاً یک تمرین فنی با محدودیت‌های معین نیست، بلکه ابزاری برای طراحی، طوفان فکری، و پرس و جو در مورد موضوعات مهم است. او بر پتانسیل اکتشافی برنامه‌نویسی تأکید می‌کند - امکانات آن برای ایجاد انواع جدیدی از آثار هنری و بررسی داده‌ها برای ایده‌های جدید.

این کتاب طوری طراحی شده است که در کنار کامپیوتر خوانده شود و به خوانندگان اجازه می دهد تا در طول فصل ها برنامه ریزی کنند. تمرین‌های عملی در نوشتن و اصلاح کد ارائه می‌دهد که در مقیاس کوچک شروع می‌شود و ماهیت آن افزایش می‌یابد. در برخی موارد، مشخصاتی برای یک برنامه داده می‌شود، اما فعالیت‌های اصلی مجموعه‌ای از «پروژه‌های رایگان» هستند، تمرین‌هایی که عمداً مشخص نشده است که فضایی را برای خوانندگان ایجاد می‌کند تا مسیر خود را تعیین کنند و انواع مختلف برنامه‌ها را بنویسند. در سراسر کتاب، مونتفورت همچنین نحوه قرارگیری محاسبات و برنامه‌نویسی از نظر فرهنگی را در نظر می‌گیرد - چگونه برنامه‌نویسی با روش‌ها و پرسش‌های هنر و علوم انسانی مرتبط است. این کتاب از Python و Processing که هر دو نرم افزار رایگان هستند، به عنوان زبان های برنامه نویسی اولیه استفاده می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book introduces programming to readers with a background in the arts and humanities; there are no prerequisites, and no knowledge of computation is assumed. In it, Nick Montfort reveals programming to be not merely a technical exercise within given constraints but a tool for sketching, brainstorming, and inquiring about important topics. He emphasizes programming's exploratory potential -- its facility to create new kinds of artworks and to probe data for new ideas.

The book is designed to be read alongside the computer, allowing readers to program while making their way through the chapters. It offers practical exercises in writing and modifying code, beginning on a small scale and increasing in substance. In some cases, a specification is given for a program, but the core activities are a series of "free projects," intentionally underspecified exercises that leave room for readers to determine their own direction and write different sorts of programs. Throughout the book, Montfort also considers how computation and programming are culturally situated -- how programming relates to the methods and questions of the arts and humanities. The book uses Python and Processing, both of which are free software, as the primary programming languages.





نظرات کاربران