ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Instant AngularJS Starter

دانلود کتاب راه‌انداز فوری AngularJS

Instant AngularJS Starter

مشخصات کتاب

Instant AngularJS Starter

دسته بندی: طراحی وب سایت
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Packt 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 66 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 803 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راه‌انداز فوری AngularJS: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، HTML / CSS / JavaScript، AngularJS



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Instant AngularJS Starter به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راه‌انداز فوری AngularJS نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راه‌انداز فوری AngularJS

AngularJS یک چارچوب جاوا اسکریپت است که توسط مهندسان Google طراحی شده است تا به افرادی مانند من و شما کمک کند تا به راحتی برنامه های وب قدرتمند و پویا بسازیم. این سریع، کارآمد و بسیار قابل تنظیم است — برای هر پروژه ای مناسب است.
«Instant AngularJS Starter» به گونه ای طراحی شده است که شما را با سرعت و کارآمدترین زمان ممکن در AngularJS ارتقا دهد. در پایان این کتاب، شما تمام دانشی را که برای ایجاد برنامه‌های کاربردی کامل و واقعی با AngularJS نیاز دارید، خواهید داشت. نمونه‌های کد قابل استفاده مجدد هستند و به طور خاص برای شروع پروژه بعدی شما در نظر گرفته شده است.
این کتاب کنجکاوی شما را در مورد AngularJS به مجموعه‌ای از مهارت‌های AngularJS آماده برای تولید، از طریق یک مرور کلی از چارچوب و عمیق تبدیل می‌کند. ویژگی‌های کلیدی آن را بررسی می‌کند.
شما با نحو اولیه AngularJS شروع می‌کنید و سپس ابتدا به نمونه‌ای در اندازه واقعی از نحوه ساخت برنامه‌های AngularJS مقیاس‌پذیر می‌پرید. با درک پایه ای از AngularJS، ویژگی های پیشرفته آن را یک به یک به طور عمیق یاد خواهید گرفت تا زمانی که به همه آنها مسلط شوید.
قبل از اینکه بدانید، «Instant AngularJS Starter» شما را ارتقا می دهد. در AngularJS و بازگشت به ساخت برنامه های کاربردی پیشرفته برای وب، سریعتر و موثرتر از همیشه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

AngularJS is a javascript framework designed by engineers at Google to help people like you and me build powerful, dynamic web applications with ease. It’s fast, efficient, and highly customizable — perfect for any project.
«Instant AngularJS Starter» is designed to get you ramped up on AngularJS as quickly and efficiently as possible. By the end of this book, you’ll possess all the knowledge you need to make full-featured, real-life applications with AngularJS. The code samples are reusable, and specifically intended to give you a head start on your next project.
This book will transform your curiosity about AngularJS into a set of production-ready AngularJS skills, through a broad overview of the framework and deep dives into its key features.
You’ll start with basic AngularJS syntax, and then jump head-first into a life-sized example of how to build scalable AngularJS applications. With a foundational understanding of AngularJS in place, you’ll learn about its advanced features in depth, one by one, until you’ve mastered them all.
Before you know it, «Instant AngularJS Starter» will have you ramped up on AngularJS and back to building cutting-edge applications for the web, faster and more effectively than ever.





نظرات کاربران