ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Android-Apps entwickeln Ideal für Programmiereinsteiger geeignet

دانلود کتاب توسعه برنامه های اندروید ایده آل برای مبتدیان برنامه نویسی

Android-Apps entwickeln Ideal für Programmiereinsteiger geeignet

مشخصات کتاب

Android-Apps entwickeln Ideal für Programmiereinsteiger geeignet

دسته بندی: سیستم های عامل
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3836218135 
ناشر: Galileo Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 383 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه برنامه های اندروید ایده آل برای مبتدیان برنامه نویسی: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، اندروید



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Android-Apps entwickeln Ideal für Programmiereinsteiger geeignet به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه برنامه های اندروید ایده آل برای مبتدیان برنامه نویسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه برنامه های اندروید ایده آل برای مبتدیان برنامه نویسی

برنامه نویسی برنامه های اندروید بدون دانش قبلی! در اینجا به روشی بسیار آسان و سرگرم کننده یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه های خود را برای اندروید بسازید. با استفاده از یک برنامه بازی که گام به گام با کتاب توسعه می دهید، گام به گام اصول جاوا و توسعه اپلیکیشن موبایل را یاد خواهید گرفت - از نصب ابزارهای توسعه تا انتشار برنامه های تمام شده خود. حتی اگر قبلا برنامه نویسی نکرده باشید، بدون هیچ مشکلی راه خود را پیدا خواهید کرد و می توانید بلافاصله با اولین برنامه اندروید خود شروع کنید!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Android-Apps programmieren ohne Vorkenntnisse! Hier lernen Sie auf besonders einfache und unterhaltsame Weise, wie Sie eigene Apps für Android erstellen. Anhand einer Spiele-App, die Sie mit dem Buch nach und nach entwickeln, lernen Sie Schritt für Schritt die Grundlagen von Java und der mobilen Anwendungsentwicklung kennen - vom Installieren der Entwicklungstools bis zum Veröffentlichen Ihrer fertigen Apps. Auch wenn Sie vorher noch nicht programmiert haben sollten, werden Sie sich problemlos zurechtfinden und können sofort mit Ihrer ersten Android-App loslegen!



فهرست مطالب

Android-Apps entwickeln: Ideal für Programmiereinsteiger geeignet......Page 1
Liebe Leserin, lieber Leser......Page 3
Auf einen Blick......Page 4
Impressum......Page 5
Inhalt......Page 6
Vorwort......Page 12
1.1 Für wen ist dieses Buch?......Page 14
Große Zahlen......Page 15
Technologie für alle......Page 16
Die Grenzen der Physik......Page 17
1.2 Unendliche Möglichkeiten......Page 18
Baukasten......Page 19
Spiel ohne Grenzen......Page 20
1.3 Was ist so toll an Android?......Page 23
MapDroyd......Page 24
Google Sky Map......Page 25
Bump......Page 26
c:geo......Page 28
barcoo......Page 29
Öffi......Page 30
Wikitude......Page 31
Sprachsuche......Page 33
Cut the Rope......Page 34
Shaky Tower......Page 36
2.1 Warum Java?......Page 38
2.2 Grundlagen......Page 40
Objektorientierung: Klassen und Objekte......Page 41
Konstruktoren......Page 43
Packages deklarieren......Page 44
Klassen importieren......Page 45
Attribute......Page 46
Methoden......Page 49
Zugriffsbeschränkungen......Page 51
Eigene Konstruktoren......Page 54
Lokale Variablen......Page 55
Listen......Page 57
Schleifen......Page 59
Basisklassen......Page 60
Polymorphie......Page 63
3.1 Was brauche ich, um zu beginnen?......Page 66
3.2 JDK installieren......Page 68
3.3 Eclipse installieren......Page 70
3.4 Tour durch Eclipse......Page 72
3.5 Android Development Tool installieren......Page 75
3.6 Android SDK installieren......Page 77
3.7 SDK Tools installieren......Page 78
3.8 Ein virtuelles Gerät erzeugen......Page 79
3.9 Eclipse mit dem Handy verbinden......Page 82
Unerklärliche Unterstreichungen......Page 83
Ein Handy namens Fragezeichen......Page 84
Eclipse findet Resource-Dateien nicht......Page 85
Ein neues Android-Projekt erstellen......Page 86
Die StartActivity......Page 88
Der erste Start......Page 93
4.2 Bestandteile einer Android-App......Page 95
Versionsnummern......Page 96
Activities anmelden......Page 97
Permissions......Page 98
Ressourcen......Page 100
Generierte Dateien......Page 102
Layout bearbeiten......Page 106
String-Ressourcen......Page 110
Layout-Komponenten......Page 114
Weitere visuelle Komponenten......Page 117
Der OnClickListener......Page 118
Installieren per USB......Page 122
Installieren mit ADB......Page 123
Drahtlos installieren......Page 124
Der Plan......Page 128
Das Projekt erzeugen......Page 129
Layouts vorbereiten......Page 130
Die GameActivity......Page 131
5.2 Grafiken einbinden......Page 134
Die Mücke und der Rest der Welt......Page 135
Grafiken einbinden......Page 136
Aufbau einer Game Engine......Page 138
Ein neues Spiel starten......Page 139
Eine Runde starten......Page 140
Den Bildschirm aktualisieren......Page 141
Die verbleibende Zeit herunterzählen......Page 147
Prüfen, ob das Spiel vorbei ist......Page 151
Eine Mücke anzeigen......Page 153
Eine Mücke verschwinden lassen......Page 158
Das Treffen einer Mücke mit dem Finger verarbeiten......Page 161
»Game Over«......Page 162
Der Handler......Page 164
5.4 Der erste Mückenfang......Page 168
Retrospektive......Page 169
6 Sound und Animation......Page 174
Sounds erzeugen......Page 175
Sounds als Ressource......Page 177
6.2 Sounds abspielen......Page 178
Der MediaPlayer......Page 179
Zurückspulen und Abspielen......Page 180
6.3 Einfache Animationen......Page 182
Views einblenden......Page 183
Wackelnde Buttons......Page 185
Interpolation......Page 187
Geschwindigkeit festlegen......Page 192
Mücken bewegen......Page 194
Bilder programmatisch laden......Page 196
If-else-Abfragen......Page 198
Zweidimensionale Arrays......Page 199
Resource-IDs ermitteln......Page 201
Retrospektive......Page 202
Highscore anzeigen......Page 206
Werte permanent speichern......Page 208
Rekordhalter verewigen......Page 210
7.2 Bestenliste im Internet......Page 215
Ein App Engine-Projekt......Page 216
URL-Parameter entgegennehmen......Page 218
Daten im High Replication Datastore speichern......Page 219
Highscores aus dem Datastore auslesen......Page 221
Die Internet-Erlaubnis......Page 223
Der Android-HTTP-Client......Page 224
Background-Threads......Page 229
Die Oberfläche aktualisieren......Page 231
Highscores zum Server schicken......Page 233
HTML darstellen......Page 235
HTML mit Bildern......Page 238
ListViews......Page 241
ArrayAdapter......Page 245
Eigene Adapter......Page 248
Recyceln von Views......Page 252
8.1 Die Kamera verwenden......Page 254
Der CameraView......Page 255
CameraView ins Layout integrieren......Page 259
Die Camera-Permission......Page 261
Bilddaten anfordern......Page 262
Bilddaten auswerten......Page 264
Tomaten gegen Mücken......Page 266
9.1 Himmels- und sonstige Richtungen......Page 272
Rufen Sie nicht an, wir rufen Sie an......Page 273
Die Kompassnadel und das Canvas-Element......Page 275
9.2 Wo fliegen sie denn?......Page 279
Sphärische Koordinaten......Page 280
Die virtuelle Kamera......Page 282
Mücken vor der virtuellen Kamera......Page 283
Der Radarschirm......Page 287
9.3 Beschleunigung und Erschütterungen......Page 293
Ein Schrittzähler......Page 294
Mit dem SensorEventListener kommunizieren......Page 296
Schritt für Schritt......Page 298
Eine Service-Klasse......Page 301
Service steuern......Page 304
Einfache Service-Kommunikation......Page 305
Der Weg ins Büro......Page 308
Koordinaten ermitteln......Page 310
Karten und Overlay......Page 312
10.1 Fehlersuche......Page 318
Einen Stacktrace lesen......Page 319
Logging einbauen......Page 322
Schritt für Schritt debuggen......Page 324
Hintergrundgrafiken......Page 326
Styles......Page 327
Themes......Page 328
Button-Zustände......Page 330
9-Patches......Page 331
Standard-Dialoge......Page 333
Eigene Dialoge......Page 338
Toasts......Page 341
RelativeLayouts......Page 342
Layout-Gewichte......Page 344
Eclipse installiert die App nicht auf dem Handy......Page 345
LogCat bleibt stehen......Page 346
Zertifikat erstellen......Page 348
Das Entwickler-Konto......Page 350
Die Entwicklerkonsole......Page 351
Updates......Page 354
Statistiken......Page 356
Fehlerberichte......Page 358
11.3 In-App-Payment......Page 360
In-App-Produkte......Page 362
Der BillingService-Apparat......Page 364
BillingReceiver und BillingResponseHandler......Page 366
11.4 Alternative Markets......Page 368
AppsLib......Page 369
AndroidPIT App Center......Page 371
SlideME.org......Page 372
Die Buch-DVD......Page 374
B......Page 376
F......Page 377
J......Page 378
O......Page 379
R......Page 380
S......Page 381
W......Page 382
Z......Page 383




نظرات کاربران