ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beginning 3D Game Development with Unity All-in-one, Multi-platform Game Development

دانلود کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity All-in-one، توسعه بازی چند پلتفرمی

Beginning 3D Game Development with Unity  All-in-one, Multi-platform Game Development

مشخصات کتاب

Beginning 3D Game Development with Unity All-in-one, Multi-platform Game Development

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 986 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 255 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning 3D Game Development with Unity All-in-one, Multi-platform Game Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity All-in-one، توسعه بازی چند پلتفرمی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity All-in-one، توسعه بازی چند پلتفرمی

شروع توسعه بازی های سه بعدی با یونیتی برای کسانی که دوست دارند با برنامه نویسی یونیتی کنار بیایند عالی است. شما ممکن است هنرمندی باشید که ابزارهای سه بعدی مانند 3ds Max، Maya یا Cinema 4D را یاد گرفته اید یا ممکن است از ابزارهای دو بعدی مانند Photoshop و Illustrator استفاده کنید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید خود را با بازی های برنامه نویسی و جدیدترین ایده ها در تولید بازی آشنا کنید.
این کتاب مفاهیم کلیدی تولید بازی را به روشی هنرمند پسند معرفی می کند و به سرعت مهارت های اساسی اسکریپت نویسی را که به آن نیاز دارید آموزش می دهد. وحدت. در ادامه نشان می‌دهد که چگونه شما به‌عنوان یک هنرمند مستقل بازی، می‌توانید بازی‌های ماجراجویی تعاملی گاه به گاه را به سبک Telltales Tales of Monkey Island ایجاد کنید، در حالی که پایه و اساس محکمی در منطق و طراحی بازی به شما می‌دهد.
بخش اول از کتاب منطق دخیل در تعامل بازی را توضیح می‌دهد و به زودی از طریق مثال‌های ساده، دارایی‌های بازی را ایجاد می‌کند که می‌توانید بر اساس آن‌ها بسازید و به تدریج گسترش دهید.
در قسمت دوم، ابتدا پایه‌های سبک نقطه و کلیک را ایجاد خواهید کرد. -بازی ماجراجویی شخصی-شامل اسکریپت های مدیریت حالت قابل استفاده مجدد، قابلیت بارگذاری/ذخیره، سیستم موجودی قوی و یک ویژگی جایزه: پیچ و خم و مینی نقشه با پیکربندی پویا.
با کمک محتوای دو بعدی و سه بعدی ارائه شده، می توانید با پیشرفت پروژه، ارزیابی و مقابله با چالش‌ها را در قطعات کوچک یاد بگیرید و مهارت‌های حل مسئله ارزشمندی در طراحی تعاملی به دست آورید.
تا پایان کتاب، می‌توانید به طور فعال از موتور بازی Unity 3D استفاده کنید. با آموختن گردش کار لازم برای استفاده از دارایی های خود. همچنین مجموعه‌ای از اسکریپت‌های قابل استفاده مجدد و دارایی‌های هنری خواهید داشت که با آن می‌توانید بازی‌های آینده بسازید.
آنچه یاد خواهید گرفت
- نحوه ساخت بازی‌های تعاملی که روی پلتفرم‌های مختلف کار می‌کنند
- در این تور شرکت کنید. پیرامون مبانی رابط کاربری Unity، اسکریپت نویسی و موارد دیگر
- ایجاد یک محیط آزمایشی و به دست آوردن کنترل بر عملکرد، کنترل مکان نما، اشیاء عمل، مدیریت حالت، ابرداده شیء، متن پیام و موارد دیگر
- منطق موجودی چیست و چگونه آن را مدیریت کنید
- نحوه کار با دید سه بعدی، جلوه ها و سایر موارد خاص
- نحوه مدیریت انواع منوها و سطوح در توسعه بازی های خود
- نحوه مدیریت کاراکترها، اسکرولرها و موارد دیگر
- نحوه ایجاد یا ادغام یک داستان/راهنما
این کتاب برای چه کسانی است
دانشجویان یا هنرمندانی که با ابزارهایی مانند 3ds Max یا Maya آشنا هستند و می‌خواهند بازی‌هایی را برای پلتفرم‌های تلفن همراه، رایانه‌ها یا کنسول‌ها بسازند، اما با کمی هزینه یا تجربه ای در زمینه اسکریپت یا منطق پشت توسعه بازی ها ندارید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Beginning 3D Game Development with Unity is perfect for those who would like to come to grips with programming Unity. You may be an artist who has learned 3D tools such as 3ds Max, Maya, or Cinema 4D, or you may come from 2D tools such as Photoshop and Illustrator. On the other hand, you may just want to familiarize yourself with programming games and the latest ideas in game production.
This book introduces key game production concepts in an artist-friendly way, and rapidly teaches the basic scripting skills youll need with Unity. It goes on to show how you, as an independent game artist, can create casual interactive adventure games in the style of Telltales Tales of Monkey Island, while also giving you a firm foundation in game logic and design.
The first part of the book explains the logic involved in game interaction, and soon has you creating game assets through simple examples that you can build upon and gradually expand.
In the second part, youll build the foundations of a point-and-click style first-person adventure game—including reusable state management scripts, load/save functionality, a robust inventory system, and a bonus feature: a dynamically configured maze and mini-map.
With the help of the provided 2D and 3D content, youll learn to evaluate and deal with challenges in bite-sized pieces as the project progresses, gaining valuable problem-solving skills in interactive design.
By the end of the book, you will be able to actively use the Unity 3D game engine, having learned the necessary workflows to utilize your own assets. You will also have an assortment of reusable scripts and art assets with which to build future games.
What you’ll learn
- How to build interactive games that work on a variety of platforms
- Take the tour around Unity user interface fundamentals, scripting and more
- Create a test environment and gain control over functionality, cursor control, action objects, state management, object metadata, message text and more
- What is inventory logic and how to manage it
- How to handle 3D object visibility, effects and other special cases
- How to handle variety of menus and levels in your games development
- How to handle characters, scrollers, and more
- How to create or integrate a story/walkthrough
Who this book is for
Students or artists familiar with tools such as 3ds Max or Maya who want to create games for mobile platforms, computers, or consoles, but with little or no experience in scripting or the logic behind games development.





نظرات کاربران