ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript, Beginner's Guide

دانلود کتاب برنامه نویسی بازی Unreal Development Kit با UnrealScript، راهنمای مبتدیان

Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript, Beginner's Guide

مشخصات کتاب

Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript, Beginner's Guide

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 466 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript, Beginner's Guide به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی بازی Unreal Development Kit با UnrealScript، راهنمای مبتدیان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه نویسی بازی Unreal Development Kit با UnrealScript، راهنمای مبتدیان

این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه از زبان UnrealScript برای ایجاد بازی های خود با Unreal Development Kit با استفاده از یک بازی مثال استفاده کنید که می توانید آن را بسازید و برای خودتان بازی کنید. این زبان UnrealScript را به فصل‌هایی تقسیم می‌کند که به راحتی می‌توان آن‌ها را دنبال کرد که به سرعت شما را با برنامه‌نویسی بازی UnrealScript به سرعت بالا می‌برد.
Kit توسعه غیرواقعی برنامه‌نویسی بازی با UnrealScript شما را از طریق زبان UnrealScript برای کیت توسعه Unreal راهنمایی می‌کند. با قدم زدن در راه‌اندازی پروژه و تنظیم برنامه‌هایی برای نوشتن و مرور کد شروع می‌شود. سپس شما را با استفاده از متغیرها، توابع و کلاس‌های سفارشی هدایت می‌کند تا رفتار بازی‌ها را تغییر داده و عملکرد خود را ایجاد کنیم. استفاده و ایجاد Kismet نیز پوشش داده شده است. بعداً، استفاده از Replication برای ایجاد و آزمایش بازی های چند نفره مورد بحث قرار می گیرد. این کتاب با بهینه سازی کد و مدیریت خطا و همچنین تعدادی از ویژگی های کمتر رایج اما مفید UnrealScript بسته می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book will teach you how to use the UnrealScript language to create your own games with the Unreal Development Kit by using an example game that you can create and play for yourself. It breaks down the UnrealScript language into easy to follow chapters that will quickly bring you up to speed with UnrealScript game programming.
Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript takes you through the UnrealScript language for the Unreal Development Kit. It starts by walking through a project setup and setting up programs to write and browse code. It then takes you through using variables, functions, and custom classes to alter the games behavior and create our own functionality. The use and creation of Kismet is also covered. Later, using replication to create and test multiplayer games is discussed. The book closes with code optimization and error handling as well as a few of the less common but useful features of UnrealScript.





نظرات کاربران