ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Conscious Uncoupling: 5 Steps to Living Happily Even After

دانلود کتاب جداسازی آگاهانه: 5 گام برای شاد زیستن حتی پس از آن

Conscious Uncoupling: 5 Steps to Living Happily Even After

مشخصات کتاب

Conscious Uncoupling: 5 Steps to Living Happily Even After

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0553446991, 9780553446999 
ناشر: Harmony 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جداسازی آگاهانه: 5 گام برای شاد زیستن حتی پس از آن: مدیریت تعارض، روابط، خودیاری، طلاق، روابط خانوادگی، والدین و روابط، حل تعارض، روابط خانوادگی، والدین و روابط، والدین، اوایل کودکی، فرزندپروری پسران، والدین دختران، والدین دانش‌آموز، والدین، والدین، & روابط



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Conscious Uncoupling: 5 Steps to Living Happily Even After به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جداسازی آگاهانه: 5 گام برای شاد زیستن حتی پس از آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جداسازی آگاهانه: 5 گام برای شاد زیستن حتی پس از آن



و سپس آنها با خوشحالی زندگی کردند…
 
ما با عشق، امید و هیجان زیاد وارد روابط عاشقانه خود می شویم -- ما " یک، بنابراین ما آینده خود را با هم برنامه ریزی می کنیم و می سازیم. اما گاهی اوقات، به دلایل مختلف، روابط از بین می روند. آنها کار نمی کنند معمولاً ما این را به‌عنوان یک شکست شخصی می‌بینیم تا یک فرصت. و به جای ارج نهادن به آنچه که زمانی برای یکدیگر معنی داشتیم، تلخی و خشم را انباشته می کنیم و شرم و کینه را می جوشانیم. حتی گاهی اوقات به شیوه‌های مخرب و آزاردهنده حمله می‌کنیم، علی‌رغم این واقعیت که ما در قلب انسان‌های خوبی هستیم. این طبیعی است: ما تقریباً از نظر بیولوژیکی آماده پاسخگویی به این روش هستیم.
 
با این حال مسیر دیگری برای پایان یک رابطه وجود دارد - رابطه ای پر از احترام متقابل، مهربانی و مراقبت عمیق. روش پیشگامانه کاترین وودوارد توماس، جداسازی آگاهانه، مهارت ها و ابزارهای ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا با این پنج مرحله متفکرانه و متفکرانه، در این منطقه چالش برانگیز سفر کنید:
گام 1: آزادی عاطفی را پیدا کنید
گام 2: قدرت خود را بازیابی کنید. و زندگی شما
مرحله 3: الگو را بشکنید، قلب خود را درمان کنید
مرحله 4: کیمیاگر عشق شوید
مرحله 5: Even شاد خود را ایجاد کنید i> پس از زندگی
 
این راهنمای تغییر پارادایم شما را از یک پایان تلخ دور می کند و به سمت زندگی جدیدی که قدرتمند و شکوفا شده است هدایت می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

And Then They Lived Happily…
 
We enter our romantic relationships with great love, hope, and excitement--we've found the 'one', so we plan and forge our futures together.  But sometimes, for many different reasons, relationships come undone; they don't work out. Commonly, we view this as a personal failure, rather than an opportunity. And instead of honoring what we once meant to each other, we hoard bitterness and anger, stewing in shame and resentment.  Sometimes even lashing out in destructive and hurtful ways, despite the fact that we’re good people at heart. That's natural: we're almost biologically primed to respond this way. 
 
Yet there is another path to the end of a relationship--one filled with mutual respect, kindness, and deep caring.  Katherine Woodward Thomas's groundbreaking method, Conscious Uncoupling, provides the valuable skills and tools for you to travel this challenging terrain with these five thoughtful and thought-provoking steps:
Step 1: Find Emotional Freedom
Step 2: Reclaim Your Power and Your Life
Step 3: Break the Pattern, Heal Your Heart
Step 4: Become a Love Alchemist
Step 5: Create Your Happy Even After Life
 
This paradigm-shifting guide will steer you away from a bitter end and toward a new life that’s empowered and flourishing.





نظرات کاربران