دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Eileen Hunt Botting
سری:
ناشر: Yale University Press
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 315
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Wollstonecraft, Mill, and Women’s Human Rights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Wollstonecraft، Mill، و حقوق بشر زنان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چگونه می توان حقوق زنان را به عنوان یک ارزش جهانی به جای یک ارزش غربی که بر بقیه جهان تحمیل شده است، تلقی کرد؟ در پاسخ به این سوال، آیلین هانت باتینگ اولین مطالعه تطبیقی نوشته های مری ولستون کرافت و جان استوارت میل را ارائه می دهد. اگرچه ولستون کرافت و میل معماران فلسفی اصلی این دیدگاه بودند که حقوق زنان حقوق بشر است، بوتینگ نشان میدهد که چگونه متفکران غیرغربی نظریههای اصلی خود را از قرن نوزدهم تجدید نظر کرده و بینالمللی کردهاند. بوتینگ توضیح میدهد که چرا این تئوری تجدیدنظر شده و بینالمللی شده حقوق بشر زنان – که برگرفته از Wollstonecraft و Mill است اما از تعصبات اروپاییمحور آنها پاک شده است – سهم مهمی در تفکر در مورد حقوق بشر در شرایط واقعاً جهانی است.
How can women’s rights be seen as a universal value rather than a Western value imposed upon the rest of the world? Addressing this question, Eileen Hunt Botting offers the first comparative study of writings by Mary Wollstonecraft and John Stuart Mill. Although Wollstonecraft and Mill were the primary philosophical architects of the view that women’s rights are human rights, Botting shows how non-Western thinkers have revised and internationalized their original theories since the nineteenth century. Botting explains why this revised and internationalized theory of women’s human rights—grown out of Wollstonecraft and Mill but stripped of their Eurocentric biases—is an important contribution to thinking about human rights in truly universal terms.