دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: New edition
نویسندگان: Tom Bragg
سری:
ISBN (شابک) : 1472475461, 9781472475466
ناشر: Routledge
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 186
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فضا و روایت در رمان تاریخی بریتانیایی قرن نوزدهم: گوتیک و رمانتیک، جنبشها و دورهها، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ادبیات تطبیقی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ادبیات، ادبیات آمریکایی، نویسندگی و ترکیب خلاق، ادبیات انگلیسی، نظریه ادبی، ادبیات جهان، نیو کتاب های درسی استفاده شده و اجاره ای، بوتیک تخصصی
در صورت تبدیل فایل کتاب Space and Narrative in the Nineteenth-Century British Historical Novel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فضا و روایت در رمان تاریخی بریتانیایی قرن نوزدهم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تام براگ با نشان دادن اینکه رماننویسان تاریخی قرن نوزدهم راویان منطقی و قابل اعتماد خود را در برابر تصویرهای متحرک و غیرقابل اعتماد از فضا و مکان بازی کردند، استدلال میکند که نتیجه شکل انعطافپذیری از داستان بود که میتوان آن را تغییر داد تا هم دیدگاههای متفاوت تاریخی نویسندگان و هم دیدگاههای تاریخی متفاوت نویسندگان را منعکس کند. تغییر ذائقه زیبایی شناختی خواننده براگ بر اسکات، ویلیام هریسون آینزورث، و ادوارد بولور لیتون تمرکز میکند و پیوندهای بین بازنمایی فضایی و ارائه چندگانه رمان تاریخی از تاریخ و روایت را شناسایی میکند. اگرچه درک آنها از تاریخ و روند تاریخی نمیتوانست متفاوتتر از این باشد، اما همه نویسندگان از فضا و مکان برای انعکاس روایت، برانگیختن بحث، بازجویی از تحقیق تاریخی، یا اظهار نظری فراتر از دیدگاه عقلانی و واقعی راوی استفاده کردند. براگ همچنین نشان میدهد که چگونه تصاویر منظره در آثار هر سه نویسنده، ارزشهای مردانه قهرمانانه را تلقین میکنند تا نشان دهند که چگونه موضوع غالب این ژانر حتی از طریق نسخههای بسیار متفاوت فرم دوام میآورد. براگ با فراتر بردن رمانهای تاریخی فراتر از پرسشهای محلی از زمینه سیاسی و منطقهای، ارتباط این ژانر را با بحثهای کلی درباره رمان و توسعه آن آشکار میکند. خوانندگان رمان قرن نوزدهمی، داستان تاریخی را حماسی و جدی، اخلاقی و سلامت، میهن پرستانه و در عین حال جهانی می دانستند. فضا و روایت در رمان تاریخی بریتانیایی قرن نوزدهم این خوانندگان را در نظر می گیرد و پیچیدگی و تنوع فرم را با بررسی یکی از معدود ویژگی های پیوسته آن تصدیق می کند: ارزش گذاری استعاری انعطاف پذیر از فضا و مکان. .
Demonstrating that nineteenth-century historical novelists played their rational, trustworthy narrators against shifting and untrustworthy depictions of space and place, Tom Bragg argues that the result was a flexible form of fiction that could be modified to reflect both the different historical visions of the authors and the changing aesthetic tastes of the reader. Bragg focuses on Scott, William Harrison Ainsworth, and Edward Bulwer Lytton, identifying links between spatial representation and the historical novel's multi-generic rendering of history and narrative. Even though their understanding of history and historical process could not be more different, all writers employed space and place to mirror narrative, stimulate discussion, interrogate historical inquiry, or otherwise comment beyond the rational, factual narrator's point of view. Bragg also traces how landscape depictions in all three authors' works inculcated heroic masculine values to show how a dominating theme of the genre endures even through widely differing versions of the form. In taking historical novels beyond the localized questions of political and regional context, Bragg reveals the genre's relevance to general discussions about the novel and its development. Nineteenth-century readers of the novel understood historical fiction to be epic and serious, moral and healthful, patriotic but also universal. Space and Narrative in the Nineteenth-Century British Historical Novel takes this readership at its word and acknowledges the complexity and diversity of the form by examining one of its few continuous features: a flexibly metaphorical valuation of space and place.