ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Language of Mixed-Media Sculpture

دانلود کتاب زبان مجسمه سازی ترکیبی

The Language of Mixed-Media Sculpture

مشخصات کتاب

The Language of Mixed-Media Sculpture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Crowood Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 23 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Language of Mixed-Media Sculpture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان مجسمه سازی ترکیبی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان مجسمه سازی ترکیبی

کتاب مجلل مصور که الهام بخش علاقه مندان و علاقه مندان به مجسمه سازی معاصر است
هم بررسی و هم جشنی باشکوه از رویکردهای معاصر به مجسمه هایی که از بیش از یک ماده تشکیل شده اند، این کتاب این رشته را در تمام اشکال گسترده اش نمایان می کند. و مجسمه سازی در قرن بیست و یکم را نه به عنوان چیزی جامد و ایستا، بلکه به عنوان رابطی سیال در مواد، زمان و مکان می شناسد. این الهامات، تأثیرات و سفرهای خلاقانه بیش از 30 هنرمند معاصر را آشکار می کند و فرآیندهای عملی و مواد خامی که آنها استفاده می کنند را توضیح می دهد. یک فصل مقدماتی دیدگاه‌های نساجی را در مجسمه‌سازی ترکیبی توضیح می‌دهد و عناصری را که مربوط به مجسمه‌ساز در قرن بیست و یکم است، مورد بحث قرار می‌دهد. متون روشنگر به بررسی سفرهای خلاقانه هنرمندان معاصر می پردازد و بیش از 30 مجسمه ساز شگفت انگیز متخصص در مجسمه سازی با رسانه های ترکیبی را به تصویر می کشد. اطلاعات فنی آموزنده نیز در مورد ایجاد مجسمه از پلاستیک، لاستیک، گچ، فلز و کاغذ ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A sumptuously illustrated volume that will inspire those intrigued by and interested in contemporary sculpture
Both a survey and a lavish celebration of contemporary approaches to sculptures that are formed from more than one material, this book profiles the discipline in all its expanded forms, and recognizes sculpture in the 21st century not as something solid and static, but rather as a fluid interface in material, time, and space. It reveals the inspirations, influences, and creative journeys of more than 30 contemporary artists, and explains the practical processes and raw materials they use. An introductory chapter contextualizes textile perspectives in mixed-media sculpture and discusses elements that concern the sculptor in the 21st century. Illuminating texts explore the creative journeys of contemporary artists, insightfully profiling more than 30 prodigious sculptors specializing in mixed-media sculpture. Informative technical information is also provided on creating sculpture from plastic, rubber, plaster, metal, and paper.





نظرات کاربران