ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Harmony Guides Crochet Stitch Motifs

دانلود کتاب راهنمای هارمونی نقوش دوخت قلاب بافی

Harmony Guides  Crochet Stitch Motifs

مشخصات کتاب

Harmony Guides Crochet Stitch Motifs

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Interweave Press 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 146 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Harmony Guides Crochet Stitch Motifs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای هارمونی نقوش دوخت قلاب بافی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای هارمونی نقوش دوخت قلاب بافی

این مجموعه با ارائه دستورالعمل های واضح و مختصر، بیش از 30 سال است که به عنوان مرجع کلاسیک برای دست سازان عمل کرده است. این راهنما یک منبع پرجمعیت و به‌روز شده پر از ایده‌های جدید است. برخی از نقوش کلاسیک ارائه شده عبارتند از یک مثلث توری ساده، یک سه‌فوله پاپ کورن ظریف، و یک مربع پیچیده فرانسوی، که هر کدام در نخ‌های معاصر کار شده و در عکس‌های تمام رنگی نمایش داده شده‌اند. الگوهای بیشتری از یک مربع ایتالیایی گرفته شده است که پایه ای عالی برای یک کوسن معمولی است و یک مربع الماس که به عنوان پایه ای برای یک کیف شانه ای راحت عمل می کند. تکنیک‌های فرم آزاد نیز توضیح داده شده‌اند و از قلاب‌بافی‌ها خواسته می‌شود الگوها را آزمایش کرده و ترکیب کنند. برای کسانی که آرزوی یادگیری بسیاری از نقوش را دارند، دستورالعمل هایی برای دوخت مربع های تمرینی به افغانی نهایی ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Offering clear, concise instructions, this series has served as a classic reference for handcrafters for more than 30 years. A jam-packed, updated resource filled with new ideas, this guide is also a dependable and complete crochet-instruction manual. Some classic motifs that are presented include a simple lace triangle, a delicate popcorn trefoil, and an intricate French square, each worked in contemporary yarns and displayed in full-color photographs. More patterns are derived from an Italian square, which makes a great base for a casual cushion, and a diamond square that works perfectly as the foundation for an easy-going shoulder bag. Free-form techniques are also explained, and crocheters are urged to experiment and combine patterns. For those who aspire to learn many motifs, instructions are provided for stitching practice squares into the ultimate afghan.





نظرات کاربران