ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La Figura nella Moda

دانلود کتاب شکل در مد

La Figura nella Moda

مشخصات کتاب

La Figura nella Moda

دسته بندی: صنعت سبک
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Ikon 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 300 
زبان: Italian 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 153 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شکل در مد: صنعت سبک، طراحی و ترکیب کت و شلوار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب La Figura nella Moda به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شکل در مد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شکل در مد

نسخه به روز شده این دوره برای طراحان گرافیک حرفه ای و طراحان مد. این کتاب که توسط طراحان حرفه ای توسعه یافته است، پشتیبانی ارزشمندی را برای کسانی که در حال حاضر در حرفه هیجان انگیز مد یا طراحی کار می کنند، فراهم می کند، اما به ویژه برای کسانی که آرزو دارند، یاد بگیرند یا در این حرفه ها شروع کنند، ارزشمند است.
نسخه ششم کتاب کتاب از نظر کمی (304 صفحه به جای 160 صفحه) و همچنین از نظر کیفی بازبینی کامل شده است. نقاشی های رنگی زیباتر به عنوان یک موضوع واحد با تمرکز بر دقت و وضوح نقاشی ها ارائه می شود. سادگی بی نظیر متن کتاب. چند سال پس از اولین انتشار، این کتاب به یک کتاب پرفروش کلاسیک و بین المللی تبدیل شد و تاکنون به هفت زبان ترجمه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Обновленное издание курса для профессиональных графических дизайнеров и модельеров. Книга разработана профессиональными дизайнерами и оказывает необходимую ценную поддержку для тех, кто уже работает в увлекательной профессии модельера или дизайнера, но особенно она ценна для тех, кто стремится, учится или начинает работу в этих профессиях.
Шестое издание книги было полностью переработано количественно (304 страницы вместо 160), но и по качеству. Более красивые цветные рисунки представлены в виде единой темы фокусирующей особое внимание на строгость и ясность чертежей. Уникальная простота текста книги. Он стал, через несколько лет после первого выпуска, классическим и международным бестселлером, и уже переведен на семь языков.





نظرات کاربران