ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La gamification : ou l’art d’utiliser les mécaniques du jeu dans votre business

دانلود کتاب گیمیفیکیشن: یا هنر استفاده از مکانیک بازی در کسب و کار شما

La gamification : ou l’art d’utiliser les mécaniques du jeu dans votre business

مشخصات کتاب

La gamification : ou l’art d’utiliser les mécaniques du jeu dans votre business

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782212558449, 2212558449 
ناشر: Eyrolles 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 201 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 25 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب گیمیفیکیشن: یا هنر استفاده از مکانیک بازی در کسب و کار شما: گیمیفیکیشن، مدیریت، ارتباطات در سازمان ها، گیمیفیکیشن



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب La gamification : ou l’art d’utiliser les mécaniques du jeu dans votre business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گیمیفیکیشن: یا هنر استفاده از مکانیک بازی در کسب و کار شما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گیمیفیکیشن: یا هنر استفاده از مکانیک بازی در کسب و کار شما

سیستم رتبه‌بندی، تخصیص امتیاز، پاداش، مسابقات... گیمیفیکیشن مجموعه‌ای از شیوه‌هایی است که امکان استفاده از مکانیک بازی را برای حل مشکلات زندگی واقعی فراهم می‌کند. اگر برخی بدون اینکه بدانند گیمیفی می‌کنند، گروه‌های بزرگ متوجه شده‌اند که ریسک‌ها زیاد است، زیرا تأثیرات دوگانه است: هم بردار ارتباط و هم وفاداری مشتری، گیمیفیکیشن نیز ایجاد انگیزه در کارکنان، ایجاد تعهد و بهبود کار گروهی را ممکن می سازد. [جلد چهارم]. بیشتر بخوانید...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Système de classement, attribution de points, récompenses, jeux concours... la gamification est l'ensemble des pratiques permettant d'utiliser les mécaniques du jeu pour résoudre des problèmes de la vie réelle. Si certains gamifient sans le savoir, les grands groupes ont compris que l'enjeu était de taille car les effets sont doubles : à la fois vecteur de communication et de fidélisation clients, la gamification permet également de motiver les collaborateurs, de créer de l'engagement et d'améliorer le travail en équipe. [4e de couv.].  Read more...





نظرات کاربران