دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نویسی: بازی ها ویرایش: 4 نویسندگان: Michael Dawson سری: ISBN (شابک) : 1305109910, 9781305109919 ناشر: Cengage Learning PTR سال نشر: 2014 تعداد صفحات: 447 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شروع C++ از طریق برنامه نویسی بازی: برنامه نویسی بازی، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، مقدماتی و شروع، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، آموزش، C و C++، زبان های برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، C++، C و C++، زبان های برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، مرجع، سالنامه ها و سالنامه ها اطلس ها و نقشه ها، مشاغل، کاتالوگ ها و فهرست ها، راهنماهای مصرف کننده، فرهنگ لغت ها و اصطلاحنامه ها، دایره المعارف ها و راهنمای موضوعی، انگلیسی به عنوان زبان دوم، آداب، مطالعه و مرجع زبان خارجی، تبارشناسی، نقل قول ها، بقا و شرایط اضطراری
در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning C++ Through Game Programming به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شروع C++ از طریق برنامه نویسی بازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
وقتی صحبت از برنامه نویسی بازی می شود، C++ نام بازی است. اگر می خواهید از بازیکن بازی به سازنده بازی بروید، همه چیز با یادگیری اصول C++ و اصول اولیه برنامه نویسی بازی شروع می شود. با BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING، نسخه چهارم، یک مقدمه به روز و کامل با همه چیزهایی که برای شروع به آن نیاز دارید - بدون نیاز به تجربه قبلی در برنامه نویسی، خواهید یافت. در نسخه چهارم جدید این راهنمای محبوب برای یادگیری ++C، شما با یک برنامه کامل در حین یادگیری هر مفهوم جدید و یک برنامه بازی در پایان هر فصل کار خواهید کرد. یک پروژه بازی نهایی در انتهای کتاب همه چیزهایی را که شما یاد گرفته اید جمع آوری می کند. با در نظر گرفتن برنامه نویس مبتدی، نسخه چهارم شروع برنامه نویسی C++ از طریق برنامه نویسی بازی، راهی عالی برای شروع برنامه نویسی بازی است.
When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get started--with no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything you've learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming.
Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune --
Truth, Branching, and the Game Loop: Guess My Number --
for Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble --
The Standard Template Library: Hangman --
Functions: Mad Lib --
References: Tic-Tac-Toe --
Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0 --
Classes: Critter Caretaker --
Advanced Classes and Dynamic Memory: Game Lobby --
Inheritance and Polymorphism: Blackjack --
Appendix A: Creating Your First C++ Program --
Appendix B: Operator Precedence --
Appendix C: Keywords --
Appendix D: ASCII Chart --
Appendix E: Escape Sequences.