ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Truth about Jesus : Is He a Myth?

دانلود کتاب حقیقت در مورد عیسی: آیا او یک افسانه است؟

The Truth about Jesus : Is He a Myth?

مشخصات کتاب

The Truth about Jesus : Is He a Myth?

دسته بندی: دین
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر:  
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 180 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حقیقت در مورد عیسی: آیا او یک افسانه است؟: درام، ژانرها و سبک‌ها، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، نقد و تئوری، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، مقوله‌ها، فروشگاه کیندل، تاریخ و نقد، تئاتر، هنر و عکاسی، مقوله‌ها، فروشگاه کیندل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Truth about Jesus : Is He a Myth? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حقیقت در مورد عیسی: آیا او یک افسانه است؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حقیقت در مورد عیسی: آیا او یک افسانه است؟

منگاساریان استدلال می‌کند که شواهد تاریخی برای مردی به نام عیسی وجود ندارد، که عموماً معتقدند پدر موسس مسیحیت است. این در مورد پولس، جانشین عیسی نیز وجود ندارد. کتاب مقدس متناقض و گیج کننده است و به سختی می توان آن را به عنوان مدرک معتبر در نظر گرفت. این خیلی خوبه نویسنده سپس سفری پرمخاطره و متناقض خود را آغاز می کند و ادعا می کند که این تفکر برده وار آسیایی بود که بت پرستی و نبوغ منطقی اروپایی ها را از بین برد. تمدن منطقی اروپایی که در نهایت توسط جادوگران فتح شد، بسیار زیاد است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mangasarian's argues lack of historical evidence for a man called Jesus, widely believed to be the founding father of Christianity. This is lacking too in the case of Paul, the successor to Jesus. Bible is contradictory and confusing and could be hardly taken as a valid evidence. This much is fine. The author then embarks on a perilous and self-contradictory journey in claiming that it the slavish Asian thought that killed the rational paganism and ingenuity of the Europeans. So much for the rational European civilization, that was ultimately conquered by the magicians.





نظرات کاربران