ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Office-Based Rhinology: Principles and Techniques

دانلود کتاب راینولوژی مبتنی بر مطب: اصول و تکنیک ها

Office-Based Rhinology: Principles and Techniques

مشخصات کتاب

Office-Based Rhinology: Principles and Techniques

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1597564753, 9781597564755 
ناشر: Plural Publishing Inc 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 169 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 49 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راینولوژی مبتنی بر مطب: اصول و تکنیک ها: جراحی عمومی، جراحی، پزشکی، گوش و حلق و بینی، جراحی، پزشکی، گوش و حلق و بینی، بالینی، پزشکی، پزشکی و علوم بهداشتی، کتاب های درسی جدید، استفاده شده و اجاره ای، بوتیک تخصصی، عمومی، جراحی، بالینی، علوم پزشکی، پزشکی، پزشکی کتاب‌های درسی و اجاره، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Office-Based Rhinology: Principles and Techniques به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راینولوژی مبتنی بر مطب: اصول و تکنیک ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راینولوژی مبتنی بر مطب: اصول و تکنیک ها

راینولوژی مبتنی بر مطب اصول و تکنیک های لازم برای انجام موفقیت آمیز روش های مختلف راینولوژی در محیط مطب را بیان می کند. روش‌های توصیف‌شده از روش‌هایی که معمولاً در مطب پزشک انجام می‌شوند (مانند آندوسکوپی بینی و دبریدمان) تا روش‌های خاصی که اغلب در اتاق عمل انجام می‌شوند و در برخی از بیماران، یک محیط مطب مناسب است (مانند پولی‌پکتومی بینی و درناژ بینی) را شامل می‌شود. موکوسل). همچنین آناتومی و رادیولوژی سینوس مربوطه، انتخاب بیمار مناسب و راه اندازی اتاق مناسب را پوشش می دهد. رویکرد ساده آن، آن را به یک مرجع آسان برای استفاده تبدیل می کند، که برای متخصصان گوش و حلق و بینی و دستیاران سطح ارشد ضروری است.

این کتاب همراه با یک DVD است که شامل 28 فیلم جراحی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Office-Based Rhinology conveys the principles and techniques necessary for successfully undertaking various rhinology procedures in the office setting. The procedures described will range from those commonly performed in the physician s office (e.g. nasal endoscopy and debridement) to certain procedures often performed in the operating room for which, in certain patients, an office setting would be appropriate (e.g. nasal polypectomy and drainage of mucoceles). It also covers relevant sinonasal anatomy and radiology, proper patient selection, and appropriate room setup. Its straightforward approach makes it an easy to use reference, a must-have for practicing otolaryngologists and senior level residents.

The book comes with a DVD which includes 28 surgical videos.





نظرات کاربران