ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Struggling State: Teachers, Mass Militarization and the Reeducation of Eritrea

دانلود کتاب دولت مبارز: معلمان، نظامی‌سازی توده‌ای و آموزش مجدد اریتره

The Struggling State: Teachers, Mass Militarization and the Reeducation of Eritrea

مشخصات کتاب

The Struggling State: Teachers, Mass Militarization and the Reeducation of Eritrea

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781439912720 
ناشر: Temple University Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 259 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب The Struggling State: Teachers, Mass Militarization and the Reeducation of Eritrea به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دولت مبارز: معلمان، نظامی‌سازی توده‌ای و آموزش مجدد اریتره نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دولت مبارز: معلمان، نظامی‌سازی توده‌ای و آموزش مجدد اریتره

پس از استقلال از اتیوپی، رهبران اریتره به دلیل موفقیتشان در ایجاد یک کشور منسجم مورد ستایش قرار گرفتند، اما در دو دهه گذشته دولت به طور فزاینده ای به اجبار به ویژه با وادار کردن شهروندان به خدمات نظامی بی پایان روی آورده است. دولت مبارز: معلمان، نظامی‌سازی توده‌ای و آموزش مجدد اریتره یک کاوش قوم‌نگاری در مورد چگونگی تعریف مجدد روابط شهروندان با ملت در واکنش به افزایش اقتدارگرایی و استفاده از زور توسط دولت است. اجبار و کنترل افراطی باعث شد اریتره‌ای‌ها تصور کنند که حزب حاکم زمانی قهرمان، علیه آنها روی می‌آورد، که به نوبه خود مشروعیت تخیلات ملت را که توسط دولت تولید می‌شد، آشکار کرد. این کتاب بر معلمانی متمرکز است که برای انجام کار خط خطی کردن، یا چسباندن ملت به ایالت قرار داشتند، اما در عوض مجبور بودند بین تعهد خود به آموزش ملت و نارضایتی خود از نقش خود در برنامه دولت برای نظامی‌سازی توده‌ای حرکت کنند. همانطور که معلمان با تخیلات متضاد خود از ایالت روبه‌رو شدند و معنی اریتره بودن را زیر سوال بردند، آنها ملت را دوباره آموزش دادند، اما نه لزوماً آنطور که دولت می‌خواست.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Following independence from Ethiopia, Eritrea’s leaders were praised for their success at building a coherent nation, but over the last two decades the government has increasingly turned to coercion particularly by forcing citizens into endless military service. The Struggling State: Teachers, Mass Militarization and the Reeducation of Eritrea is an ethnographic exploration of how citizens’ redefined their relationship with the nation in response to the state’s increased authoritarianism and use of force. Extremes of coercion and control led Eritreans’ to imagine the once-heroic ruling party as turning against them, which, in turn unraveled the legitimacy of state-produced imaginaries of the nation. The book focuses on teachers, who were situated to do the work of hyphenating, or gluing, nation to state but instead had to navigate between their devotion to educating the nation and their discontent with their role in the government program of mass militarization. As teachers confronted their own conflicted imaginaries of the state and questioned what it meant to be Eritrean, they reeducated the nation, but not necessarily in the way the government wanted them to.





نظرات کاربران