دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Nakov. Andrei B
سری:
ناشر: Universe Books
سال نشر: 1986
تعداد صفحات: 124
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 19 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Avant-garde russe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روسی آوانگارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اصطلاح «آوانگارد» که به راحتی گمراه کننده است، به نظر من ضروری است که حدود موضوع را مشخص کنم. غنای انفجار هنری که روسیه بین سالهای 1896 و 1932 تجربه کرد، در اینجا اجازه نمیدهد که این موضوع در کل محدوده آن بررسی شود. از این رو، من خودم را محدود کردم تا فقط تکامل هنرهای پلاستیکی را از ظهور هنر غیر عینی در سال 1915 تا پایان سال 1921 بررسی کنم، زمانی که ایدئولوژی و تأمل نظری پیامدهای ظاهراً متضاد، اما در واقع به لحاظ دیالکتیکی وابسته به یکدیگر را به خود می گیرند. ظهور هنر غیر عینی با یک دوره نمادین باشکوه و همچنین یک شکوفایی فوقالعاده مکعبی-آیندهنگر که به خودی خود میتواند موضوع کتاب دیگری باشد، انجام شده است. همین را می توان در مورد پیامدهای هنر غیر عینی در حوزه هنرهای کاربردی و بیشتر در حوزه معماری گفت.
The term «avant-garde» being easily misleading, it appears to me necessary to specify the limits of the subject-matter. The richness of the artistic explosion that Russia experienced between 1896 and 1932 does not permit here the treatment of the subject in its entire range. Hence, I limited myself to explore only the evolution of plastic arts from the emergence of non-objective art in 1915 up to the end of 1921 when ideology and theoretical reflection assume the consequences in apparently opposed, but in fact dialectically interdependent directions. The advent of nonobjective art had been preceded by a glorious symbolist period as well as by an extraordinary cubo-futurist flowering which could by itself constitute the subject of another book. One can say the same for the consequences of non-objective art in the realm of applied arts and more so in that of architecture the remarkable invention of Russian architects would certainly merit a publication of its own