ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An Introduction to Nineteenth-Century Art

دانلود کتاب درآمدی بر هنر قرن نوزدهم

An Introduction to Nineteenth-Century Art

مشخصات کتاب

An Introduction to Nineteenth-Century Art

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 464 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب An Introduction to Nineteenth-Century Art به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درآمدی بر هنر قرن نوزدهم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درآمدی بر هنر قرن نوزدهم

با استفاده از ابزارهای تاریخ هنر «جدید» (فمینیسم، مارکسیسم، زمینه اجتماعی، و غیره) مقدمه‌ای بر هنر قرن نوزدهم مقدمه‌ای با بافت غنی و در عین حال واضح و منطقی به هنر و فرهنگ قرن نوزدهم ارائه می‌کند. این کتاب درسی چارچوب تاریخی اولیه آن دوره و ابزارهای انتقادی برای تفسیر و موقعیت‌یابی آثار هنری جدید و ناآشنا را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
میشل فاکوس فراتر از تاریخ‌های موجود هنر قرن نوزدهم است، که اغلب تنها بر فرانسه تمرکز می‌کنند. بریتانیا، و ایالات متحده، هنرمندان و آثار هنری را از اسکاندیناوی، آلمان و اروپای شرقی ترکیب کنند.
این کتاب به طرز ماهرانه‌ای پوشش خود را از روندها و آثار هنری فردی متعادل می‌کند: در جایی که گرایش‌های برجسته واضح هستند، آثار تعیین‌کننده روند برجسته می‌شوند، و با قرار دادن همه آثار در بافت اجتماعی و تاریخی مناسب خود، پیچیدگی دوره مورد احترام است. به این ترتیب، خواننده دانش‌آموز به درک دقیق‌تری از شیوه‌ای دست می‌یابد که در آن داستان هنر قرن نوزدهم، داستان راه‌هایی است که هنرمندان و جامعه با مشکل مدرنیته دست و پنجه نرم کردند.
ویژگی‌های کلیدی آموزشی عبارتند از:
جعبه‌های داده، آمار، جدول زمانی، نمودارها و اطلاعات تاریخی مربوط به دوره را برای مکان‌یابی بیشتر آثار هنری ارائه می‌دهند.
جعبه‌های متنی، عصاره‌هایی از منابع اصلی را با استناد به ایده‌های هنرمندان و معاصران آنها، از جمله مورخان، فیلسوفان، منتقدان، برجسته می‌کنند. و نظریه پردازان، برای قرار دادن هنرمندان و آثار در بستر وسیع تری از شرایط زیبایی شناختی، فرهنگی، فکری، اجتماعی و سیاسی که هنرمندان در آن کار می کردند.
به زیبایی با بیش از 250 تصویر رنگی به تصویر کشیده شده است.
یادداشت های حاشیه و تعاریف واژه نامه.
فصل‌ها رویکردی موضوعی دارند که در یک گاه‌شماری فراگیر ترکیب شده‌اند و بحث‌های دقیق‌تر درباره آثار فردی همیشه در چارچوب تصویر اجتماعی گسترده‌تر قرار می‌گیرند. دانش‌آموزان را با حس تاریخ هنر به‌عنوان عرصه‌ای بحث‌برانگیز و زنده مطالعه می‌کند.
میشل فاکوس تاریخ هنر را در دانشگاه ایندیانا، بلومینگتون تدریس می‌کند. تحقیقات او به بررسی رابطه در حال تغییر بین هنرمندان و جامعه از عصر روشنگری و مسائل هویتی می پردازد. انتشارات قبلی شامل ناسیونالیسم و ​​تخیل نوردیک: نقاشی سوئدی دهه 1890 (1998)، هنر، فرهنگ و هویت ملی در اروپای فین دو سیکل، ویرایش مشترک با شارون هیرش (2003)، و هنر نمادگرا در زمینه (2009) .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Using the tools of the «new» art history (feminism, Marxism, social context, etc.) An Introduction to Nineteenth-Century Art offers a richly textured, yet clear and logical, introduction to nineteenth-century art and culture. This textbook will provide readers with a basic historical framework of the period and the critical tools for interpreting and situating new and unfamiliar works of art.
Michelle Facos goes beyond existing histories of nineteenth-century art, which often focus solely on France, Britain, and the United States, to incorporate artists and artworks from Scandinavia, Germany, and Eastern Europe.
The book expertly balances its coverage of trends and individual artworks: where the salient trends are clear, trend-setting works are highlighted, and the complexity of the period is respected by situating all works in their proper social and historical context. In this way, the student reader achieves a more nuanced understanding of the way in which the story of nineteenth-century art is the story of the ways in which artists and society grappled with the problem of modernity.
Key pedagogical features include:
Data boxes provide statistics, timelines, charts, and historical information about the period to further situate artworks.
Text boxes highlight extracts from original sources, citing the ideas of artists and their contemporaries, including historians, philosophers, critics, and theorists, to place artists and works in the broader context of aesthetic, cultural, intellectual, social, and political conditions in which artists were working.
Beautifully illustrated with over 250 color images.
Margin notes and glossary definitions.
Chapters take a thematic approach combined within an overarching chronology and more detailed discussions of individual works are always put in the context of the broader social picture, thus providing students with a sense of art history as a controversial and alive arena of study.
Michelle Facos teaches art history at Indiana University, Bloomington. Her research explores the changing relationship between artists and society since the Enlightenment and issues of identity. Prior publications include Nationalism and the Nordic Imagination: Swedish Painting of the 1890s (1998), Art, Culture and National Identity in Fin-de-Siecle Europe, co-edited with Sharon Hirsh (2003), and Symbolist Art in Context (2009).





نظرات کاربران