ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Il solfeggio a... fumetti. Corso di solfeggio per bambini

دانلود کتاب کمیک سولفژ. دوره سولفژیو برای کودکان

Il solfeggio a... fumetti. Corso di solfeggio per bambini

مشخصات کتاب

Il solfeggio a... fumetti. Corso di solfeggio per bambini

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Carisch 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 85 
زبان: Italian 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 29 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Il solfeggio a... fumetti. Corso di solfeggio per bambini به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کمیک سولفژ. دوره سولفژیو برای کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کمیک سولفژ. دوره سولفژیو برای کودکان

کمیک سولفژیو. دوره سولفژ برای کودکان
Solfeggio A ... Fumetti Курс теории музыки для детей
این کتاب دارای مزیتی است که کودکان را به موسیقی نزدیکتر می کند و از کسالتی که نسل های مختلف را نسبت به سلفژ مشخص کرده است، یک پشتوانه اساسی برای فرهنگ موسیقی، اجتناب می کند. اما محکومیت برای نوازندگان جوانی که باید دستور زبان موسیقی را مطالعه کنند.

ماریا واکا در معجزه موفق می شود، قوانین را در ابتدا ساده می کند و آنها را به عنوان یک بازی ارائه می دهد، از طریق موش که بخشی از دنیای جادویی است. حیوانات، پشتوانه افسانه‌ای جذاب از فرهنگ مدیترانه‌ای ما.
نویسنده در استفاده از حیوانات تازه نیست، زیرا روش پیانو برای کودکان «Il Musigatto» از همدستی گربه‌ای استفاده کرده است که مطلقاً وارد نمی‌شود. در تاریخ درگیری با موش، اما یک همکاری هم افزایی و منحصر به فرد متولد می شود.
با تجزیه و تحلیل حجم در سطح فنی، انتخاب های روشنگرانه ای پیدا می شود، بر اساس تمرین هایی که به تدریج حل می شوند. مشکلات خواندن نت ها، مدت زمان و مکث آنها، برای حرکت به سمت مناطق پیچیده تر، مانند بخش های فرعی یا کلید باس.
علاوه بر این، 29 تمرین اول را نیز می توان خواند که بخش تئوری را با بخش عملی ترکیب می کند. آواز، ساز طبیعی گرانبهایی است که می تواند به کودک آموزش دهد تا به خودش گوش دهد. این واقعیت را فراموش نکنیم که دنیای کودکان ساده است و با دیدی آرام از چیزها شکل گرفته است.
نویسنده با ارائه لبخندی همراه با کیفیت محصول ارائه شده به همه ما این واقعیت را فراموش نمی کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Il solfeggio a... fumetti. Corso di solfeggio per bambini
Il Solfeggio A ... Fumetti Курс теории музыки для детей
Questo libro ha il pregio di avvicinare i bambini alla musica evitando la noia che ha contraddistinto intere generazioni verso il solfeggio, fondamentale supporto per la cultura musicale, ma condanna per i giovani musicisti che devono studiare la grammatica della musica.

Maria Vacca riesce nel miracolo, semplificando all’origine le regole e porgendole come un gioco, attraverso il topino che fa parte del magico mondo degli animali, affascinante supporto favolistico della nostra cultura mediterranea.
L’Autrice non è nuova ad avvalersi di animali, in quanto il metodo di pianoforte per bambini «Il Musigatto» ha utilizzato la complicità di un gatto che non entra assolutamente in conflitto storico con il topino, bensì ne nasce una collaborazione sinergica ed unica.
Analizzando a livello tecnico il volume, si riscontrano scelte illuminate, basate su esercizi che risolvono gradualmente le difficoltà della lettura delle note, della loro durata e delle pause, per spingersi verso territori più complicati, quali le suddivisioni o la chiave di basso.
Inoltre i primi 29 esercizi possono essere anche cantati, unendo la parte teorica alla parte pratica del canto, prezioso strumento naturale che può educare il bimbo ad ascoltarsi. Non dimentichiamo il fatto che il mondo dei bambini è semplice e formato da una visione serena delle cose.
L’Autrice non dimentica questa realtà offrendo a tutti noi un sorriso unito alla qualità del prodotto presentato.





نظرات کاربران