ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Easily Hypnotize Anyone

دانلود کتاب به راحتی هر کسی را هیپنوتیزم کنید

Easily Hypnotize Anyone

مشخصات کتاب

Easily Hypnotize Anyone

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Banyan Hypnosis Center 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 121 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب به راحتی هر کسی را هیپنوتیزم کنید: روانشناسی و مشاوره،روانشناسی نوجوان،روانشناسی کاربردی،روانشناسی کودک،مشاوره،خلاقیت و نبوغ،روانشناسی رشد،روانشناسی تجربی،روانشناسی قانونی،تاریخ،پزشکی و روانشناسی،روانشناسی روانشناسی،روانشناسی روانشناسی،روانشناسی روانشناسی روانپزشکی، روانکاوی، داروسازی روانی، روان درمانی، TA و NLP، مرجع، تحقیق، جنسی، روانشناسی اجتماعی و تعاملات، تست و اندازه گیری، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، پاسخ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Easily Hypnotize Anyone به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به راحتی هر کسی را هیپنوتیزم کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به راحتی هر کسی را هیپنوتیزم کنید

تصور کنید به دیگران کمک می‌کنید تا بر انواع مشکلات سرسختانه مانند اضطراب امتحان، عدم اعتماد به نفس، سیگار کشیدن و سایر عادات بد غلبه کنند یا با تمرکز بر قدرت تخیل خود، خلاقیت خود را تقویت کنند. وقتی یاد می گیرید که «به راحتی هرکسی را هیپنوتیزم کنید»، می توانید به افراد کمک کنید تا به ضمیر ناخودآگاه آنها ضربه بزنند و بر ترس ها و اضطراب هایی که مانع از زندگی آنها شده است غلبه کنند. این کتاب همه چیزهایی را که برای فهمیدن هیپنوتیزم چیست و اینکه چقدر آسان است دیگران را هیپنوتیزم کنید، پوشش می دهد. این کتاب به سوالات شما پاسخ خواهد داد و چشمان شما را به دنیای هیپنوتیزم به عنوان حرفه ای که زندگی را تغییر می دهد و پاداش می دهد باز خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Imagine helping others overcome a variety of stubborn problems such as, exam anxiety, lack of confidence, smoking and other bad habits or to amplify their own creativity by focusing the power of their imagination. When you learn to “Easily Hypnotize Anyone”, you can help people tap into their subconscious mind and overcome fears, and anxiety that have been holding them back in their lives. This book covers everything you need to understand what hypnosis is and discover how easy it is to hypnotize other people. This book will answer your questions and open your eyes to the world of hypnotism as a life-changing and rewarding profession.





نظرات کاربران