دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: روانشناسی ویرایش: نویسندگان: Panayiota A. Shoshilou, Elena Vasiliou سری: Journal of LGBT Youth 13 ناشر: Taylor & Francis Group سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 24 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 549 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازتاب معلمان در مورد همجنسگراهراسی در سیستم آموزشی قبرس: یک مطالعه کیفی: قبرس، آموزش، همجنس گرا هراسی، بازتاب معلمان
در صورت تبدیل فایل کتاب Teachers reflect on homophobia in the Cypriot education system: A qualitative study به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازتاب معلمان در مورد همجنسگراهراسی در سیستم آموزشی قبرس: یک مطالعه کیفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مروری بر ادبیات دانشگاهی و غیر روحانی در مورد قبرس نشان میدهد که همجنسگرا هراسی در سراسر جامعه شایع است. این پژوهش با هدف بررسی همجنسگرا هراسی از طریق روایتهای مربیان انجام شد. بیست و سه معلم از بین داوطلبان در یک پروژه آموزشی به طور تصادفی انتخاب شدند. جنبههای همجنسگرا هراسی که قبلاً در ادبیات گزارش شده بود مورد بررسی قرار گرفت و دستهبندیها پدیدار شدند. تجزیه و تحلیل نتایج نشان می دهد که همجنس هراسی خود را از طریق استفاده از زبان همجنس هراسی در محیط های مدرسه و از طریق حوادث قلدری همجنسگرا هراسی نشان می دهد. نتایج با توجه به گزارش های قبلی در مورد بررسی مسائل دگرباشان جنسی و فرآیندهای شکل گیری هویت جنسیتی و قومی انتظار می رفت.
A review of the academic and lay literature concerning Cyprus reveals that homophobia is prevalent throughout society. This research aimed to investigate homophobia through the narratives of educators. Twenty-three teachers were randomly selected out of the pool of volunteers in a training project. Aspects of homophobia previously reported in literature were investigated and categories emerged. Analyses of results show that homophobia manifests itself through the use of homophobic language in school settings and through homophobic bullying incidents. Results were expected according to previous reports investigating LGBT issues and gender and ethnic identity formation processes.