دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: روانشناسی ویرایش: نویسندگان: David Mathew سری: ISBN (شابک) : 1782202595, 9781782202592 ناشر: Karnac Books سال نشر: 2015 تعداد صفحات: 273 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری شکننده: تأثیر اضطراب: روان درمانی، TA و NLP، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روان درمانی، TA و NLP، روانشناسی، آموزش عالی و مداوم، مدیریت، بزرگسالان و آموزش مداوم، راهنمای مدرسه بازرگانی، راهنمای کالج، راهنمای مدرسه، راهنمای تحصیلی، راهنماهای دانشکده حقوق، راهنماهای دانشکده پزشکی، آماده سازی آزمون، حرفه ای، آموزش و تدریس، روانشناسی آموزشی، تئوری آموزش، مدارس و تدریس، آموزش و تدریس، آموزش، مدیریت، مشاوره، برنامه درسی و آموزشی، آموزشی
در صورت تبدیل فایل کتاب Fragile Learning: The Influence of Anxiety به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری شکننده: تأثیر اضطراب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
موانع و موانع یادگیری بزرگسالان چیست؟ چه چیزی فرآیند یادگیری
بزرگسالان را اینقدر شکننده می کند؟ و دقیقاً منظور ما از یادگیری
شکننده چیست؟ این کتاب از دو جهت به این پرسش ها می پردازد. در
بخش اول، به چالشهای یادگیری، بررسی مسائلی مانند اختراع زبان در
زندان با حداکثر امنیت، جغرافیا و فناوری بد، و شکنندگی آموزشی در
آموزش عالی میپردازد. یادگیری شکننده از طریق یک لنز
روانکاوی، بیماری نویسنده و روند بهبودی آهسته را به عنوان ابزاری
برای یادگیری تأملی بررسی می کند و مسائل اخلاقی در یادگیری مبتنی
بر مشکل را بررسی می کند.
دوم. بخشی از کتاب به طور خاص به مشکل اضطراب آنلاین می پردازد.
از زورگویی سایبری تا حوصله اینترنتی، این کتاب میپرسد چه
پیامدهایی برای طراحی آموزشی در دنیای معاصر ما ممکن است داشته
باشد. این برنامه برنامه های آموزشی اصرار بر اینترنت را با
برنامه هایی که به طور کامل آن را ممنوع می کنند مقایسه می کند،
در حالی که درگیری، سلاح های مجازی و نقش معلم شخصی آنلاین را
بررسی می کند. این کتاب همچنین به بررسی موضوع زمان به عنوان
مانعی برای یادگیری و پیوندهای آن با تفکر ناخودآگاه و همچنین
تعریف شکنندگی در یک مقاله خلاصه میپردازد. یادگیری
شکننده با استفاده از مثال های واقعی، اصالت و شوخ طبعی، کمک
مهمی به حوزه روانکاوی و آموزش است.
What are the barriers and obstacles to adults learning? What
makes the process of adult learning so fragile? And what
exactly do we mean by fragile learning? This book addresses
these questions in two ways. In Part One, it looks at
challenges to learning, examining issues such as language
invention in a maximum security prison, geography and bad
technology, and pedagogic fragility in Higher Education.
Through a psychoanalytic lens, Fragile Learning examines
authorial illness and the process of slow recovery as a tool
for reflective learning, and explores ethical issues in
problem-based learning.
The second part of the book deals specifically with the problem
of online anxiety. From cyberbullying to Internet boredom, the
book asks what the implications for educational design in our
contemporary world might be. It compares education programs
that insist on the Internet and those that completely ban it,
while exploring conflict, virtual weapons and the role of the
online personal tutor. The book also examines the issue of time
as a barrier to learning and its links to unconscious thinking,
as well as defining fragility in a summative essay. Using
real-life examples, originality and wit, Fragile
Learning is an important contribution to the field of
psychoanalysis and pedagogy.