دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: W. Duncan Reekie (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349020867, 9781349020843
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 1974
تعداد صفحات: 170
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 13 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات: جایگاه آن در اقتصاد سیاسی و مدیریتی: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising: Its Place in Political and Managerial Economics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات: جایگاه آن در اقتصاد سیاسی و مدیریتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-3
From Conception to Maturity....Pages 4-13
Social and Ethical Problems....Pages 14-29
Decisions of Advertising Management....Pages 30-60
Despair-or Hope for the Future?....Pages 61-75
Conditions affecting the Demand for Advertising....Pages 76-94
Conditions affecting the Supply of Advertising....Pages 95-112
An Optimum Supply-Demand Equilibrium?....Pages 113-140
Concluding Thoughts....Pages 141-148
Back Matter....Pages 149-163