ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advertising: Its Place in Political and Managerial Economics

دانلود کتاب تبلیغات: جایگاه آن در اقتصاد سیاسی و مدیریتی

Advertising: Its Place in Political and Managerial Economics

مشخصات کتاب

Advertising: Its Place in Political and Managerial Economics

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349020867, 9781349020843 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 1974 
تعداد صفحات: 170 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات: جایگاه آن در اقتصاد سیاسی و مدیریتی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising: Its Place in Political and Managerial Economics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات: جایگاه آن در اقتصاد سیاسی و مدیریتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-3
From Conception to Maturity....Pages 4-13
Social and Ethical Problems....Pages 14-29
Decisions of Advertising Management....Pages 30-60
Despair-or Hope for the Future?....Pages 61-75
Conditions affecting the Demand for Advertising....Pages 76-94
Conditions affecting the Supply of Advertising....Pages 95-112
An Optimum Supply-Demand Equilibrium?....Pages 113-140
Concluding Thoughts....Pages 141-148
Back Matter....Pages 149-163




نظرات کاربران